Beantwoord

Bijschrijving extra tegoed

  • 26 March 2020
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

ik zou 7.50 bij geschreven krijgen omdat ik een prepaid hebt afgesloten en dat is niet gebeurd,het nummer is (...) ben al twee dagen bezig en ben niets wijzer geworden,ik heb een account aangemaakt er door stond bij dat er 7.50 word bij geschreven, bij voor baat dank,Nel

 

*Admin: privégegevens verwijderd. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 March 2020, 17:20

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi @nel de gier  @Bart_

Misschien is het beter om je telefoonnummer weg te halen en op te slaan in jou KPN profiel. Daar is het alleen maar zichtbaar voor medewerkers.

Klikken op de drie puntjes en kiezen voor bewerken, dan kun je het nummer weghalen.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @nel de gier 

 

Heb je alle drie de stappen uitgevoerd?  (zie pagina Extra tegoed aanvragen)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @nel de gier, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hierboven staan alle stappen omschreven die je moet uitvoeren om het tegoed te krijgen. Nu zie ik, onder jouw 06-nummer, dat de € 7,50 gisteren (26 maart) is toegevoegd! Dus je kan er nu gebruik van maken. Je kan er geen bundels mee aanschaffen, maar wel mee internetten, sms'en en bellen!

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@nel de gier, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat het duidelijk is. Zo niet, dan ben je altijd welkom in het topic of op het Forum!

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @nel de gier 

 

Heb je alle drie de stappen uitgevoerd?  (zie pagina Extra tegoed aanvragen)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend

@nel de gier 

Is het aanvragen nu gelukt? 

 

Reageer