Beantwoord

Blokkade opheffen

  • 23 March 2019
  • 5 reacties
  • 176 keer bekeken

Mobiel opwaarderen is geblokkeerd. Wil dit oplossen door te betalen maar dat is niet mogelijk want de link betalen reageert niet. Al in KPN winkel geweest maar daar lukte het ook niet . Waar kan ik nu nog terecht via de chat gaat ook niet daar reageren ze ook negatief. Moet ik nu na 20 jaar klant van provider veranderen
Ik wil als ik met vakantie ben mobiel opwaarderen
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 March 2019, 11:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen vlis, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat mobiel opwaarderen geblokkeerd is! Enig idee, hoe dat zo gekomen is? Heb je te vaak opgewaardeerd in een korte periode misschien? Ik help je graag verder, maar ik heb hiervoor wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naan, postcode + huisnummer en 06-nummer?

Verder kan je proberen om mobiel opwaarderen uit te zetten, en opnieuw in te stellen: Je kunt je afmelden voor Mobiel Opwaarderen door gratis te bellen naar 1244. Kies voor de optie Mobiel Opwaarderen en volg de instructies. Afmelden is pas mogelijk nadat het bedrag van je laatste opwaardering van je rekening is afgeschreven. Dit kan enkele dagen duren.

Tot die tijd kan je hopelijk wel gewoon online opwaarderen!
Reputatie 7
Badge +21
@vlis, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het inmiddels opgelost is?
Ik heb rechtstreeks naar KPN gebeld en met deze medewerker kwam ik er niet uit hij vroeg aan mij om een code om op te waarderen en heb ik hem gegeven een van 4 cijfers waar ik altijd met opwaardeerde maar hij moest er een van 6 cijfers hebben en die heb ik niet dus heeft hij het contact verbroken.
Zal nog eens met iemand anders proberen. Zeer lastig maar schijnbaar moeilijk oplosbaar
Vlis
Reputatie 7
Badge +21
@vlis, dat is niet heel fijn gegaan begrijp ik! Je hebt inderdaad een code met 4 cijfers.. Mocht ik je hier nog bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag en kan je jouw profiel alsnog aanvullen!
Bedankt voor uw hulp zal het toch zelf moeten doen want het gaat niet per mail dus dan blijft alleen bellen nog de enigste oplossing maar dan moeten ze het wel begrijpen waar het over gaat

Vlis

Reageer