Beantwoord

Blokkering nummer en tegoed

  • 10 January 2019
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Mijn man kreeg in zijn smsbox tot onze verbazing een sms met de melding omdat hij 6 maanden zijn telefoon niet gebruikt had dat hierom zijn telefoonnummer en beltegoed a €16,81 worden geblokkeerd op 10-01-2019.
Mijn man gebruikt alleen zijn telefoon in nood!
Zou u dit zsm kunnen oplossen zodat dit niet gebeurd? Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 January 2019, 20:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @J.Abee. Welkom op het forum! Ik begrijp dat dit even schrikken is. Het prepaid-tegoed is onbeperkt geldig. Er is alleen wel één voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken.Je kunt dit dus voorkomen door één keer in de 6 maanden te bellen, sms'en, internetten of het tegoed op te waarderen. Als je langer dan 6 maand het nummer niet gebruikt, wordt je tegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan alleen nog maar gebeld worden. Om weer gebruik je kunnen maken van het mobiele nummer moet je binnen die 90 dagen het beltegoed opwaarderen. Als je dit niet doet komt het nummer te vervallen en kan het niet meer hersteld worden. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Dit is toch te zot woorden, het is onze eigen telefoon en ons eigen geld wat we erop zetten!
Wij schrikken hier enorm van!
Dat we jullie hebben gekozen als provider moet toch een pluim voor jullie zijn? En alleen door weer opwaarderen word het nummer weer gedeblokkeerd? Een zeer slechte zaak, je bent op deze manier niet eens zelf baas over je eigen geld!! Het word tijd dat jullie dit anders aan gaan pakken, dit is heel makkelijk geld verdienen voor jullie...jammer dit..

Reageer