Beantwoord

Bonus 7.50 bij registratie niet ontvangen

  • 1 April 2019
  • 6 reacties
  • 332 keer bekeken

Mijn vrouw en ik hebben allebei een opwaardeer kaart gekocht.
Ik heb mijn vrouw aan gemeld en de app gedownload.
Bij mijn vrouw is de 7.5 netjes bijgeschreven en bij mij niet.

Groetjes,
Mark

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 April 2019, 16:23

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mark1962 Dat is jammer, natuurlijk. Je krijgt de €7,50 extra tegoed als je je simkaart registreert via MijnKPN. Voor je vrouw heb je dit gedaan, lees ik. Heb je dit voor je eigen simkaart ook gedaan? Hier lees je er alles over. Kom je er zo uit? Laat het weten als je nog hulp nodig hebt, dan kijk ik mee.
Hoi Bart ,

Ik heb mijn sim kaart exact hetzelfde aangemeld als die van mijn vrouw. Maar ik lig nu in het ziekenhuis dus tijd genoeg om het nogmaals aan te melden.

Bedankt en een fijne dag.
Mark.
Reputatie 7
Badge +20
Wat bijzonder: dan kijk ik graag even mee. Wil je je mobiele nummer en het nummer van je simkaart vermelden in je KPN Forum profiel? Daar zijn je gegevens enkel zichtbaar voor jou en mij en zo kan ik met je meekijken. Ik hoop van harte dat het niet al te ernstig is en dat je snel weer hersteld bent.
Mijn mobiele nummer is
(...)
Nummer van mijn simkaart weet ik niet.
Vandaag slechte dag. Maar de week is nog jong.

Ggroetjes en bedankt voor je hulp.
Mark.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Het simkaartnummer vind je -vanzelfsprekend- op je simkaart. Ik heb even gekeken, maar die registratie is nog niet gelukt. Je krijgt die 7,50 op de volgende manier:

  • Vraag je extra beltegoed aan via MijnKPN. Dit kan gedaan worden door te kiezen voor Producten - selecteer het prepaidnummer en klik dan op Tegoed. U kan dan Direct naar gratis tegoed aanvragen. Dit extra beltegoed wordt binnen 1 uur bijgeschreven. Je ontvangt hiervoor een sms’je ter bevestiging.
Ik hoop dat het zo lukt. En veel sterkte vandaag!
Helemaal geweldig.
Super bedankt.

Groetjes,
Mark.

Reageer