Beantwoord

Bonustegoed

• 19 juni 2015
  • 10 reacties
  • 717 keer bekeken

Ik heb me aangemeld voor de 7,50 bonus tegoed maar het staat er nog niet op. Hoelan duurt het omgeveer
icon

Beste antwoord door Cindy_ 21 juni 2015, 11:58

Hi , 

Zojuist heb ik het handmatig voor je in orde gemaakt en kun jij je extra beltegoed binnen 4 uur bijgeschreven zien als je je beltegoed opvraagt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi , 

Welkom op het forum van KPN. Mijn ervaring is dat dit binnen enkele werkdagen is bijgeschreven. Wanneer heb je het bonustegoed aangevraagd? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Afgelopen donderdag heb ik dat aangevraagd. Maar ik dacht dat dat er meteen op zou staan.
Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Wil je me je 06-nummer en je simkaartnummer toesturen in een privébericht? Dan kijk ik voor je na waar je bonustegoed blijft 🙂.

Met hartelijke groet, 

Cindy

Ik heb een privebericht gestuurd. Groetjes
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie het, dank je! Morgen kom ik erop terug bij je. Voor nu een fijne zaterdag! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Zojuist heb ik het handmatig voor je in orde gemaakt en kun jij je extra beltegoed binnen 4 uur bijgeschreven zien als je je beltegoed opvraagt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hartstikke bedankt! Kreeg net al een smsje dat me bonustegoed er op staat.
Bedankt voor de goede servcice
Reputatie 7
Badge +24
Dat is snel! Fijn dat het nu gewoon in orde is, zoals het hoort 🙂 Uiteraard graag gedaan. Als er in de toekomst iets is waar je tegenaan loopt, dan zie ik je graag terug op het forum. Mocht er iets anders zijn, dan natuurlijk ook! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Kan ik van dat bonustegoed ook mijn internetbundel aanzetten of moet ik daarvoor opwaarderen
Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Voor een bundel kun je opwaarderen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer