Beantwoord

Bonustegoed niet toegevoegd?

  • 20 April 2019
  • 2 reacties
  • 938 keer bekeken

Net simkaart eri gedaan. Geactiveerd app geinstalleerd. Etc. Kreeg door dat er het erbij zit maar zie het nietbin de app
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 April 2019, 12:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jamillah, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je op zoek bent naar het € 7,50 extra bonustegoed, die je ontvangt op het moment dat je MijnKPN installeert en jouw gegevens hebt achtergelaten. Alleen de app installeren is niet voldoende, als je inlogt en klikt op jouw prepaid 06-nummer (in MijnKPN) zie je bovenin bij overzicht een blauw uitroepteken. Hierachter staat dat je nog gegevens moet achterlaten via een formulier, om het tegoed te ontvangen. In de zin staat ook 'klik hier' in het blauw. Als je die stappen volgt, zal je het extra tegoed binnen een werkdag ontvangen (i.v.m. Pasen kan dit dus dinsdag worden).

Heb je dit allemaal al wel gedaan, wil je dan controleren of je het tegoed kan opvragen via *107# ? Het is namelijk extra tegoed, het normale tegoed vraag je op via *101#.

Mocht je er niet uitkomen, wil je dan laten weten waar je op vastloopt en in jouw Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen het 06-nummer waar het om gaat kunnen invullen? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Jamillah, ik heb helaas nog geen ingevuld Forum profiel of reactie gezien. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen, of is het inmiddels al opgelost?

Reageer