Beantwoord

Bonustegoed bij nieuw prepaid nummer

  • 8 May 2019
  • 4 reacties
  • 202 keer bekeken

Heb gisteren mijn nieuwe prepaid simkaart gekregen en via mijn kpn een account aangemaakt.
Gegevens ingevuld voor bonus tegoed van 7,50 euro.
Kreeg bevestiging
Zag het bonussaldo op mijn tegoed en nu .... nu is het weg

Hoe kan dat??
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 May 2019, 09:22

Bekijk origineel

4 reacties

Men zegt dat er binnen redelijke tijd gereageerd word hier ... is 15 uur w88 wel of niet redelijk??
word er úberhaupt wel gereageerd op vragen??

9 uur verder en nog geen reactie
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @hoornstraa, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Normaal gesproken duurt het minimaal 24 uur voordat we kunnen reageren. We gaan de topics bij langs op basis van binnenkomst. Maar hier ben ik, en ik help je graag verder :)

Ik begrijp uit je reactie dat je het bonustegoed hebt ontvangen, maar dat het ook heel snel weer weg was. Eigenlijk kan dit maar 1 oorzaak hebben, het is meteen opgegaan aan internet (mb's).. Wanneer je jouw mobiele netwerk aan had staan (geen WiFi) en gebruik maakte van internet op dat moment, kan het heel snel gaan. We raden altijd aan om met prepaid een bundel te nemen voor internet.

Echter, ik heb even gekeken want jouw mobiele nummer staat in het Forum profiel. Ik zie dat de bonus nog steeds € 7,50 is. Als je het opvraagt via *107#, zie je dan wel die € 7,50 gewoon terug?
Reputatie 7
Badge +21
@hoornstraa, ik heb helaas nog geen reactie gezien. Heb je inmiddels kunnen controleren of je via *017# het bonustegoed ziet staan? Zo niet, dan hoor ik het graag!

Reageer