Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelBonustegoed niet bijgeschreven na bellen met *107#
Hallo, ik heb zojuist met *107# gebeld maar het bonustegoed Euro 7.50 is nog niet bijgeschreven. Wat nu ? Vriendelijke groeten, Hanneke
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi Hanneke, welkom hier.
Ik neem aan dat dit om een nieuwe prepaidkaart gaat? Of hebben we het hier over een andere bonus? Om dit tegoed erbij te krijgen dien je je bij ons te registeren. Dit houdt in dat je je nummer koppelt aan je KPN ID samen met je gegevens. Dat laatste kun je vinden in Mijn KPN onder kopje tegoed. Je kunt ook deze link volgen. 🙂
Ik neem aan dat dit om een nieuwe prepaidkaart gaat? Of hebben we het hier over een andere bonus? Om dit tegoed erbij te krijgen dien je je bij ons te registeren. Dit houdt in dat je je nummer koppelt aan je KPN ID samen met je gegevens. Dat laatste kun je vinden in Mijn KPN onder kopje tegoed. Je kunt ook deze link volgen. 🙂
Beste Alex, ik heb reeds een profiel aangemaakt waar ik het gsm nummer en mijn mailadres achtergelaten heb. Wat gaat er verkeerd?
Heb je ook je gegevens ingevoerd? Ik zie deze namelijk niet. Volg dan toch nog een keer deze stappen: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen/extra-tegoed-aanvragen.htm
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.