Buitengebied en pincode verwijderen MIFI router

  • 15 February 2020
  • 2 reacties
  • 268 keer bekeken

Ik was gebruiker van het internet buitengebied ( heb geen ADSL of coax kabel ). Deze internet verbinding kwam tot stand via een Huawei Mifi met een door de KPN geleverde 09 simkaart. Dit contract werd door KPN eenzijdig opgezegd. Mij werd een Husselpakket aangeboden met een los modum welke weer met een kabel verbonden is aan een router. Daarnaast werd mij via de hulplijn van KPN mij erop gewezen dat internet in het buitengebied heel simpel is op te lossen door een simkaart abonnement met onbeperkt internet aan te schaffen. Deze plaats je in een MIFI (Modum/Router) en zo heb je je eigen wifi in huis en op vakantie. Alleen niemand bij KPN weet dan te vertellen dat dan van de simkaart wel eerst je pincode moet worden verwijderd daar anders geen enkele ander apparaat werkt zo ook de MIFI waarmee met een simkaart wordt gewerkt waarbij je geen pincode kan invoeren. Prima alternatief voor het voormalige internet buitengebied.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Bedankt voor de tip :slight_smile: . Er zullen er best veel zijn die er niet aan denken om eerst, in een telefoon, de pin-beveiling van de sim uit te zetten. Dat geldt overigens ook als je 'm in een (gps) watch stopt.

Dank voor de tip! Voor vragen weet je ons te vinden!