Beantwoord

Buitenland bundel

• 8 april 2015
  • 10 reacties
  • 547 keer bekeken

Geachte dame en of heer,

Ik had vanavond mijn prepaid beltegoed opgewaardeerd en kreeg een bevestiging via mijn mobiel. Gelukkig er stond weer geld op. Inderdaad stond. Drie minuten later kreeg ik een sms van kpn dat er tien euro afgeboekt was van mijn beltegoed omdat de Buitenland bundel geactiveerd was. Helaas voor jullie, dit heb ik echt niet gedaan. Hoe krijg ik mijn 10 euro weer terug? Kunnen jullie dit terug zetten op mijn mobiel?

Met vriendelijke groet Marianne

icon

Beste antwoord door Cindy_ 16 april 2015, 11:40

Hallo Marianne, 

In mijn inbox heb ik geen bericht voorbij zien komen. Ik ga er dan ook vanuit dat het inmiddels is opgelost. Als ik nog wel iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Heb je toevallig de laatste tijd *105# ingetoetst? Dat activeert de buitenlandbundel (waarmee je voordelig belt naar buitenlandse vaste en mobiele nummers in enkele landen van de EU.

Je zet de buitenlandbundel uit met *105*009#. Helaas is terugstorting van betr. tegoed niet mogelijk (volgens de informatie)

Bron: kpn.com: buitenlandbundel

Nee, dat heb ik niet gedaan. Ik ben nog een scholier die alleen het mobiel gebruikt voor sms en bellen, en dat nog alleen in nood situaties.

Groet Marianne

Reputatie 7
Nou, desalniettemin toch maar uitzetten. Want die bundel loopt door (a € 10 per 31 dagen) zolang er voldoende beltegoed staat. Meer dan € 10 dus. En dat heb je al gauw.

Zie ook de informatie waar ik eerder naar linkte.

Hopelijk kan je via een webcare medewerker nog die (laatste) € 10 terugkrijgen. Maar zet je hoop er niet op vast.

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag Marianne, 

Welkom op het KPN Forum. Dat is een vreemde situatie. Wij activeren namelijk geen bundel voor je zonder jouw toestemming, dit kun je zelf doen via een sms of via MijnKPN. Ik wil graag voor je nakijken of ik kan achterhalen hoe de bundel is geactiveerd. Wil je me hiervoor je 06-nummer en je simkaartnummer toesturen in een privébericht? Dan ga ik ermee aan de slag. 

, dank voor je hulp en toelichting! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Marianne, 

In mijn inbox heb ik geen bericht voorbij zien komen. Ik ga er dan ook vanuit dat het inmiddels is opgelost. Als ik nog wel iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hoi Peter,

Ik heb de buitenlandbundel uitgezet. Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb nu contact met iemand van kpn.

Groet Marianne

Reputatie 7
Gezien. (leesbevestiging)

Moest je je opnieuw registreren op het forum? Eerst Marianne99 en nu Marianne991 ?

Ja klopt, het inloggen lukte niet met m'n wachtwoord en inlognaam. Kreeg te lezen zijn al in gebruik. 

Groet Marianne

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Marianne, 

Je hebt een berichtje van mij in je inbox. Hiermee ga ik er vanuit dat het zo is opgelost. Als je nog vragen hebt, hoor ik dat natuurlijk graag van je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Marianne, 

Je hebt een berichtje van mij in je inbox. Hiermee ga ik er vanuit dat het zo is opgelost. Als je nog vragen hebt, hoor ik dat natuurlijk graag van je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer