Beantwoord

Buitenlandbundel buitenland marokko

• 13 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 237 keer bekeken

Zou automatisch verlengen hoe dan bundel staat op 0 maar verlengd niets bellen naar buitenland
icon

Beste antwoord door Maaike_ 16 augustus 2017, 16:17

Dit topic gaat het over bestellen van een nieuw bundeltegoed 'KPN Buitenlandbundel' tijdens een lopende maand (er is dus nog een andere maandbundel actief). Het tussentijds bestellen kan alleen via de klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hallo Abarou, welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat je een vraag hebt over het bellen vanuit Nederland naar Marokko (via een prepaid), klopt dat?
Met de KPN Buitenlandbundel (zie https://www.kpn.com/prepaid/bundels/bellen.htm) kun je 60 minuten naar vaste en mobiele nummers in de EU, Zwitserland, Noorwegen, Turkije, Marokko, de Nederlandse Antillen, Suriname en de VS bellen. Deze bundel kost €10,- en geldt 31 dagen, na deze periode verlengt hij automatisch naar een nieuwe periode van 31 dagen. Om de verlenging mogelijk te maken is het wel vereist dat jouw prepaidsaldo minimaal €10,- is, anders kan er geen bundel besteld worden.

Als je een reactie op mijn privébericht geeft, dan kan ik het een en ander voor je nakijken.
Reputatie 4
Dit topic gaat het over bestellen van een nieuw bundeltegoed 'KPN Buitenlandbundel' tijdens een lopende maand (er is dus nog een andere maandbundel actief). Het tussentijds bestellen kan alleen via de klantenservice.

Reageer