Beantwoord

Bundel 1Gb cadeau ivm met overstap vanuit Telfort

  • 2 July 2019
  • 9 reacties
  • 243 keer bekeken

Ik had prepaid provider Telfort is overgegaan naar KPN. Van KPN een kado gehad zijnde een internetbundel van 1000 mb. Leuk cadeautje, maar als je internet niet aan kan heb je er niets aan. Ik heb gechat met KPN kon mij niet helpen. Hij verwees me naar een KPN winkel. Daar ben ik vandaag geweest. Kon mij niet verder helpen omdat hij dacht dat probleem bij Telfort ligt en verwees mij naar Telfort, Hij dacht dat Telfort automatisch een blokkade op prepaid toestellen doet zodat 3g blijft bestaan maar ook niet kan internetten met een prepaid tegoed. De medewerker van de winkel heeft zijn simkaart in mijn toestel gedaan en gaf 4g aan. Hij verwees me naar Telfort. Hedenavond contact gezocht met Telfort met de vraag of de blokkade opgeheven kon worden. Wat schetst mijn verbazing zij verwijst me weer naar KPN. Zo wordt lekker van het kastje naar de muur gestuurd. Omdat ik nu bij KPN prepaid zit zou Telfort niets meer kunnen doen. De bundel heb ik 24 juni gekregen en een maand geldig zo blijft er maar weinig tijd over om met het cadeautje van KPN te kunnen internetten. Hoe nu verder?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 July 2019, 16:56

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @wilmarhedy Je moet inderdaad bij ons, KPN, zijn. Omdat je vanuit Telfort naar ons toe bent gegaan met je nummer heb je deze bundel van ons gekregen. Ik vind het jammer dat je naar verschillende plekken bent verwezen en er nog steeds uit bent, dat hoort natuurlijk niet. De bundel moet -voor zover ik weet- gewoon werken. Ik kijk graag met je mee, maar ik heb well enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je mobiele nummer en het nummer van je simkaart? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo Bart,
ik ben niet zo bekend met kpn forum profiel want op deze site mag ik geen nummers plaatsen
kun je me verder helpen het profiel alleen voor jou zichtbaar te maken?
bij voorbaat dank
Reputatie 7
Badge +20
Zeker, @wilmarhedy Ik zie dat je alles hebt ingevuld wat er moet staan. Deze pagina is enkel door jou en mij als moderator te bekijken.Ik ga met je vraag aan de slag en kom er bij je op terug.
Hallo Bart,
Alvast bedankt Ik heb toch mijn profiel aangepast. Het werd mij nu helder i.v.m. de wijzigingen in mijn profiel. Mag ik nog om een gunst vragen? Ik heb de bundel al vanaf 26 juni zou er nog een mogelijkheid deze een andere einddatum te geven? nogmaals bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.
groeten wilmarhedy
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb direct gekeken. Ik zag dat er hier iets niet goed stond. Zou je je telefoon eens helemaal willen uitzetten en daarna weer willen inschakelen? Daarna zou het moeten werken.
Hallo Bart,
Ik heb de telefoon uitgezet en weer aangezet. De wifi uitgeschakeld en wat schetst mijn verbazing de telefoon geeft 4g aan. M.a.w. je hebt het werkend gekregen hartelijk bedankt. Kun je nog iets voor betekenen met de vorige vraag? ik zou je zeer erkentelijk zijn. Zeer zeker na alle moeite en tijd die ik heb moeten doen. Nogmaals hartelijk dank
Kleine tip dan wel waarschuwing als die 1000 Mb op is de dataverbinding wel uitzetten op je telefoon. Anders kan het ten koste van je gewone tegoed gaan. In principe zal deze bundel onbeperkt houdbaar moeten zijn. Anders heb je er inderdaad niet heel lang iets aan.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Bart,
Ik heb de telefoon uitgezet en weer aangezet. De wifi uitgeschakeld en wat schetst mijn verbazing de telefoon geeft 4g aan. M.a.w. je hebt het werkend gekregen hartelijk bedankt. Kun je nog iets voor betekenen met de vorige vraag? ik zou je zeer erkentelijk zijn. Zeer zeker na alle moeite en tijd die ik heb moeten doen. Nogmaals hartelijk dank

Hallo @wilmarhedy Fijn dat het weer werkt. Ik kan de bundel zelf niet verlengen, maar ik heb klein extra'tje aan je bundeltegoed toegevoegd.
Hallo Bart,
Nogmaals hartelijk dank en natuurlijk ook voor je cadeautje
Ik ben blij dat ik toch geholpen kon worden. Groeten wilmarhedy

Reageer