Vraag

Bundel aangeschaft, tegoed is niet bijgeschreven

  • 5 December 2022
  • 11 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 1

Zaterdag een bundel gekocht voor 9,99 maar geen tegoed gekregen. Graag met spoed herstellen!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Norbert49 en welkom hier op ons forum :)

Dat is natuurlijk niet de bedoeling dus goed dat je hier melding van maakt. Op welke manier heb je het tegoed proberen op te waarderen? Hopelijk is het tegoed inmiddels alsnog bijgeschreven. Zo niet, laat me dit dan weten zodat ik dit verder voor je op kan pakken!

Reputatie 1

Na lang bellen en bezoek aan de KPN winkel is het keurig opgelost. De investering heeft vele malen meer dan € 10 gekost. Ik hoop dat dit eenmalig was. Doe dit al jaren via KPN app en ging altijd goed. 
 

Dank voor uw reactie.

Norbert Rambach 

Reputatie 7
Badge +12

Na lang bellen en bezoek aan de KPN winkel is het keurig opgelost. De investering heeft vele malen meer dan € 10 gekost. Ik hoop dat dit eenmalig was. Doe dit al jaren via KPN app en ging altijd goed. 
 

Dank voor uw reactie.

Norbert Rambach 

Dat is fijn om te lezen en ook bedankt voor deze terugkoppeling @Norbert49, dat wordt gewaardeerd :) 

Reputatie 1

Vandaag naar Duitsland gebeld. Had nog 55 minuten bel tegoed. Maar kort nadat ze hadden opgenomen werd de verbinding verbroken. Ik vermoed dat gebruik werd gemaakt van € 0,01 belt tegoed. Daarna nog geprobeerd maar er werd gezegd dat ik moest opwaarderen terwijl er nog 55 minuten beltegoed is. Hierna mijn vrouw gebeld en dit lukte wel. Hebben ze het tegoed alleen voor Nederland gegeven?

graag uw mening het is niet heel belangrijk maar wel vreemd.

mvg Norbert 

Reputatie 7
Badge +12

Vandaag naar Duitsland gebeld. Had nog 55 minuten bel tegoed. Maar kort nadat ze hadden opgenomen werd de verbinding verbroken. Ik vermoed dat gebruik werd gemaakt van € 0,01 belt tegoed. Daarna nog geprobeerd maar er werd gezegd dat ik moest opwaarderen terwijl er nog 55 minuten beltegoed is. Hierna mijn vrouw gebeld en dit lukte wel. Hebben ze het tegoed alleen voor Nederland gegeven?

graag uw mening het is niet heel belangrijk maar wel vreemd.

mvg Norbert 

Dan zou ik even voor je na moeten kijken welke bundel(s) er op dit moment actief zijn. Als jij je forumprofiel voor me in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik dat voor je controleren @Norbert49! 

Reputatie 1

Waar kan ik het forumprofiel vinden en waar moet ik dat invullen! 

Reputatie 7
Badge +12

Hier!

Laat je me weten wanneer je je profiel hebt ingevuld? Alvast bedankt :) 

Reputatie 1

Volgens mij is het ingevuld maar heb mijn mobiele telefoonnummer toegevoegd. Hoop dat zo goed is.

 

Reputatie 7
Badge +12

Volgens mij is het ingevuld maar heb mijn mobiele telefoonnummer toegevoegd. Hoop dat zo goed is.

 

Yes, helemaal in orde zo @Norbert49, dankjewel :)

Ben meteen even voor je gaan kijken en zie dat je nu de Alles in 1 instap bundel hebt. Hiermee zou je ook gewoon naar Duitsland moeten kunnen bellen. Zou het nog een keer kunnen proberen?

Reputatie 1

Oké ga ervan uit dat het werkt. Dank voor de moeite en ik heb er weer wat bijgeleerd 👌.

Reputatie 7
Badge +12

Oké ga ervan uit dat het werkt. Dank voor de moeite en ik heb er weer wat bijgeleerd 👌.

Heel erg graag @Norbert49 :)

Mocht je ons nog een keer nodig hebben dan weet je ons te vinden en horen we dat natuurlijk graag van je!

Â