Beantwoord

Bundel aanschaf niet zichtbaar

  • 6 May 2019
  • 17 reacties
  • 238 keer bekeken

enkele dagen geleden bundel aangekocht maar tot op heden zie ik in mijn overzicht geen bundel vermeld!!!
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 May 2019, 08:14

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @calypsojohn, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat de bundel nog niet in je overzicht staat! Heb je het dan over de MijnKPN App of de Prepaid App? En heb je wel een sms-bericht gehad dat de bundel is toegevoegd, en dat je er gebruik van kan maken? Zo niet, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is! 😉
geen sms gekregen, gekeken in mijn kpn.wel betaal bevestiging van bank.
Reputatie 7
Badge +21
@calypsojohn, ik zie ook geen bundel die je op dit moment gebruikt (of afgelopen dagen hebt gebruikt). Is het bedrag niet teruggeboekt? Kan je misschien een foto plaatsen (zonder al je privégegevens) met de betaling?

Mag ik nog vragen op welke manier je de bundel hebt aangevraagd, en om welke bundel het gaat?
bel/sms bundel 60min
heb van kpn geen enkele reactie gekregen, wel van mijn bank
een betaal bevestiging.
online aangekocht
Reputatie 7
Badge +21
@calypsojohn, rare situatie.. want normaal gesproken koop je tegoed wat dan op je account komt te staan. Vanaf daar schaf je een bundel aan. Echter, bij het 06-nummer zie ik dit allemaal niet terug. Geen opwaardering én geen bundelaanschaf. Heb je een screenshot hiervan misschien? In ieder geval, mocht je de bundel willen gebruiken, dien je hem opnieuw aan te vragen. Heb je een bewijs dat je ervoor betaald hebt, dan kan ik kijken of ik het voor je kan vergoeden omdat het misgegaan is. Je hebt wel pech wat prepaid betreft 😞
Reputatie 7
Badge +21
@calypsojohn, kan je me nog voorzien van een screenshot of bewijs van betaling? Dan kan ik je misschien nog verder helpen 🙂
ben nu wel klaar met kpn, over de €5 kom ik wel overheen, maar de manier waarop ik als gedupeerde moet reageren loopt de spuitgaten uit.
gaat zeker geen screenshot van mijn bankgegevens aanleveren, doe zelf maar enige moeite om te zien of er een betaling vanmij binnen is gekomen.
als kpn daar niet toe in staat is, ben ik liever geen klant meer van kpn.
Reputatie 7
Badge +21
@calypsojohn, het enige wat ik vraag is een screenshot zodat ik kan verifiëren dat de betaling gelukt is en niet teruggeboekt bijvoorbeeld. Wij kunnen uiteraard niet in jouw betalingsomgeving, gelukkig maar. In een screenshot kan je ook alles wat je niet wil laten zien zwart maken. Nog een reden dat ik het vraag, is omdat je alleen bundels kan aanschaffen via je beltegoed. Dus via een code die je invoert op je toestel of via MijnKPN / Prepaid app. Het enige wat rechtstreeks van je bankrekening wordt afgehaald is het opwaarderen van dat tegoed. Dat tegoed kan je vanaf € 10,00 opwaarderen, en niet met € 5,00. Vandaar dat ik graag wil uitzoeken waar het misgegaan is.
06 nr vermeld van kpn
online aangekocht
Is deze bundel hier gekocht:
https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm
denk het wel, weet het niet zeker
bel/sms bundel van €4.99 inderdaad prepaid
is afgeschreven, daarna geen reactie
Ik neem aan dat @Susan_ wel kan achterhalen hoe het zit.
Reputatie 7
Badge +21
@calypsojohn, bedankt! Ik heb gekeken en zie nog steeds niks.. Ik heb nu vanuit het systeem een bundel aangevraagd (en vergoed), zoals het nu lijkt gaat dat wel goed. Heb je hier een sms van ontvangen en werkt het inmiddels?
ja nu heb ik een sms bericht gekregen
kan nu de bundel gaan gebruiken
was een lijdensweg maar is toch opgelost, waarvoor mijn dank.
Reputatie 7
Badge +21
Ja, het duurt even.. Gelukkig is dit goed gegaan! Ik ga er vanuit dat het de volgende keer ook gewoon goed gaat. Mocht dat niet zo zijn, dan weet je me te vinden! 😉

Reageer