Ik wil een bundel bestellen uit mijn beltegoed, maar krijg steeds de melding “account not regesterd”. Terwijl ik al jaren ben geregistreerd.
Hoe kan ik dit oplossen?
icon
Beste antwoord door Erik van KPN29 August 2019, 09:30
Goedemorgen Jan, welkom op het forum! Heel irritant dit, ik help je er graag bij. Ik heb dan wel twee vragen voor je: Hoe probeer je deze bundel te bestellen (via de MijnKPN, de app, sms)? En, ben jij voormalig Telfort Prepaid en nu over naar KPN?
Dan moeten we hier even naar je tegoed gaan kijken. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Graag bij 'klantnummer mobiel' dan je 06-nummer en simkaartnummer.
Dank je, Jan. Ik zie hier dat je op dit moment net iets meer dan €10 aan regulier tegoed hebt. Daarnaast heb je nog de €7,50 aan bonustegoed. Dit laatste is niet te gebruiken om bundels mee te kopen maar alleen voor los bellen/sms/internetten. Welke bundel probeer je te kopen? Zolang het een is van niet meer dan een tientje zou het moeten lukken.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.