Beantwoord

Bundel aanvragen uit beltegoed lukt niet. Wel voldoende saldo.

  • 21 August 2019
  • 7 reacties
  • 419 keer bekeken

Ik wil een bundel bestellen uit mijn beltegoed, maar krijg steeds de melding “account not regesterd”. Terwijl ik al jaren ben geregistreerd.
Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 August 2019, 09:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen Jan, welkom op het forum! Heel irritant dit, ik help je er graag bij. Ik heb dan wel twee vragen voor je: Hoe probeer je deze bundel te bestellen (via de MijnKPN, de app, sms)? En, ben jij voormalig Telfort Prepaid en nu over naar KPN?
Goeiemiddag Erik,
Geprobeert via de app en ook via mijnkpn.
Ik ben al jaren prepaid klant bij KPN.
Reputatie 7
Badge +28
Dag Janneman, is het wel mogelijk een bundel te bestellen door een snelcode te bellen? Prepaid bundels: extra voordelig bellen, sms'en en internetten | KPN. Kun je jouw 06-nummer nog toevoegen aan je profiel? Dan controleren we de gegevens aan onze kant.
Ja, dat wel.
Maar ik wil een bundel kopen/bestellen uit mijn beltegoed en dan volgt de foutmelding.
Gewoon een bundel kopen via de bank lukt wel.
Reputatie 7
Badge +30
Dan moeten we hier even naar je tegoed gaan kijken. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Graag bij 'klantnummer mobiel' dan je 06-nummer en simkaartnummer.
Mobielnummer en Sim kaart nummer ingevuld
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Jan. Ik zie hier dat je op dit moment net iets meer dan €10 aan regulier tegoed hebt. Daarnaast heb je nog de €7,50 aan bonustegoed. Dit laatste is niet te gebruiken om bundels mee te kopen maar alleen voor los bellen/sms/internetten. Welke bundel probeer je te kopen? Zolang het een is van niet meer dan een tientje zou het moeten lukken.