Vraag

Bundel aanzetten

• 24 december 2017
  • 5 reacties
  • 699 keer bekeken

Ik heb voldoende beltegoed om de zorgeloos online bundel aan te zetten maar als ik dat probeer krijg ik een foutmelding

5 reacties

Reputatie 7
Staat ie niet al aan? Het is een bundel die aanstaat totdat jij hem uitzet. En dus, zolang ie aan staat, elke maand € 10 van je tegoed haalt.
https://www.kpn.com/prepaid/bundels/internet.htm
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jack03, welkom op het forum! Vervelend dat het aanzetten van de Zorgeloos online bundel niet werkt. Ik zie dat de laatste tijd helaas wel meer voorkomen. 😞 Ik heb je gegevens er nu bijgepakt en zie dat er nog een oude, verlopen, bundel onder jouw 06-nummer hangt. Dit zorgt ervoor dat er geen nieuwe bundel geactiveerd kan worden. Mijn excuses hiervoor.

De oude bundel heb ik nu voor je uitgezet. Als het goed is, kun je met ongeveer 24 uur een nieuwe bundel aanzetten. Laat je me weten of dat lukt?
Hoi Jack03, welkom op het forum! Vervelend dat het aanzetten van de Zorgeloos online bundel niet werkt. Ik zie dat de laatste tijd helaas wel meer voorkomen. 😞 Ik heb je gegevens er nu bijgepakt en zie dat er nog een oude, verlopen, bundel onder jouw 06-nummer hangt. Dit zorgt ervoor dat er geen nieuwe bundel geactiveerd kan worden. Mijn excuses hiervoor.

De oude bundel heb ik nu voor je uitgezet. Als het goed is, kun je met ongeveer 24 uur een nieuwe bundel aanzetten. Laat je me weten of dat lukt?

ik ben bang dat ik hetzelfde probleem heb er staat dat ik mijn tegoed moet controleren maar er staat genoeg op en heb ik mijn bundel ook geprobeerd uit te zetten maar dan komt er te staan dat dit niet kan.. Iemand tips?????
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Kels, welkom op het forum! Ik kijk het graag voor je na. 🙂 Reageer op m'n privébericht, dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor de reactie op m'n privébericht, Kels! Mooi dat het probleem inmiddels al verholpen is. 🙂

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer