Beantwoord

Bundel activeert niet in mijnkpn

  • 7 september 2017
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik wil de bundel maandtegoed van 200 mb activeren, maar geeft steeds aan dat ik te weinig tegoed heb. Terwijl ik gewoon genoeg tegoed er op heb staan. Wat moet ik doen?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Jiske_ 11 september 2017, 14:16

Welkom op het forum @keet! Wat vervelend dat je geen (prepaid)bundel kan aanvragen via mijn KPN. Lukt het wel om de bundel via de telefoon zelf aan te zetten?

KPN Maandtegoed 200 MB(14,4 Mb/s) € 7, -31 dagen, verlengt automatisch aanzetten: *132#* uitzetten: 132*009#(bel-codes)

Graag hoor ik van je of het hiermee wel gelukt is!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Welkom op het forum @keet! Wat vervelend dat je geen (prepaid)bundel kan aanvragen via mijn KPN. Lukt het wel om de bundel via de telefoon zelf aan te zetten?

KPN Maandtegoed 200 MB(14,4 Mb/s) € 7, -31 dagen, verlengt automatisch aanzetten: *132#* uitzetten: 132*009#(bel-codes)

Graag hoor ik van je of het hiermee wel gelukt is!
Reputatie 5
Badge +7
Hey @keet!, ik heb nog niks van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je de bundel hebt kunnen aanvragen. Zo niet, laat het me weten!

Reageer