Beantwoord

Bundel afgeschreven werkt niet.

  • 17 November 2019
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Badge

1 nov hebben we bundel onbeperkt internet prepaid aangevraagd. Deze is afgeschreven 8,99 maar geen internet. Me dochter is nu niet bereikbaar. Hoe kunnen we dit oplossen KPN?

 

Hen het nr waar het omgaat toegevoegd aan profiel

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 November 2019, 16:12

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

:rage:

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Scorpion7310. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het Onbeperkt online bundel niet is geactiveerd. Ik help je graag verder. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

Reputatie 7
Badge +21

Het Onbeperkt Online bundel moest uiteindelijk handmatig toegevoegd worden en is inmiddels actief.

@Scorpion7310 Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer