Beantwoord

Bundel buiten EU

• 3 januari 2018
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik heb per ongeluk via mijn KPN de bundel buitenland buiten EU aangezet bij mezelf. Ik wilde dit voor mijn dochter aanzetten daar zij voor een maand naar het buitenland gaat. Ik dacht daar ik op haar nummer stond bij mijn KPN dat ik haar bundel aanzette. Maar ik heb een sms gestuurd met mijn mobiel en toen ging de bundel bij mij aan. Via de computer heb ik die van haar inmiddels aangezet.
Hoe kan ik die van mij uitzetten? Ik gebruik hem namelijk niet daar ik gewoon in Nederland blijf. Kunnen jullie dit voor mij oplossen? Bij voorbaat dank!
Gr Hilda
icon

Beste antwoord door Erik_ 7 januari 2018, 10:55

Hallo Hilda, welkom op het forum! De bundel kan inderdaad niet uitgezet worden. Wel kunnen we, vanuit coulance, als we zien dat er geen verbruik is geweest, deze voor je crediteren. Dit kan dan wel pas, zoals gjtm al aangeeft, na afloop van de bundel. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan gaan we dit voor je in orde maken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Kan helaas niet uitgezet worden. Een bundel kan wel worden gecrediteerd als deze niet is gebruikt en de termijn is verlopen. Vraag dit even vriendelijk bij de klantenservice na en dan moet het goed komen. Waarschijnlijk moet je over een maand dan nog wel een keer terug bellen om het gecrediteerd te krijgen, maar een medewerker kan alvast noteren wat er is gebeurd en het met je afspreken.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Hilda, welkom op het forum! De bundel kan inderdaad niet uitgezet worden. Wel kunnen we, vanuit coulance, als we zien dat er geen verbruik is geweest, deze voor je crediteren. Dit kan dan wel pas, zoals gjtm al aangeeft, na afloop van de bundel. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan gaan we dit voor je in orde maken.

Reageer