Bundel buitenland&bundel onbeperkt

  • 7 juli 2015
  • 2 reacties
  • 196 keer bekeken

Goedeavond,

Ik heb 2  vragen:

Mijn eerste vraag gaat over de prepaid buitenland EU week bundel: Als ik die bundel activeer en stel ik ga over die 100MB kan ik dan nog een keer die bundel activeren of moet ik dan echt elke dag een bundel nemen van 20MB?

Mijn tweede vraaf gaat over prepaid internet onbeperktbundel: Ik heb al heel lang deze bundel, maar sinds ik naar KPN ben gegaan (eerst had ik HI) krijg ik eind van de maand een waarschuwing dat mijn bundel binnen 2 dagen/24 uur is verlopen. Terwijl ik als ik het opvraag via *143*001# er staat dat het tot de 16e goed is. Eerste maand had ik na die waarschuwing hem gelijk opnieuw opgewaardeerd (ook al stond er dat hij nog 2 weken geldig was). Een week terug kreeg ik weer die waarschuwing en toen heb ik het niet opgewaardeerd (toen stond er ook dat hij 2 weken goed was), maar hij doet het nog steeds, dus eigenlijk heb ik nu 2 weken 'verspild' vind ik sowieso zonde van mijn geld, maar daar gaat het nu niet om. Ik vroeg me af hoe het kan dat het na 2 weken na de nieuwe aanvraag weer een melding kan krijgen terwijl hij nog 2 weken goed is ( ik krijg dus niet melding einde van de maand).

Met vriendelijk groet,

Joëlla


2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Dat is gek! Dat je zomaar een SMS'je krijgt. Er is inderdaad 1x iets fout gegaan met alle onbeperkt online bundels, maar ik dacht dat iedereen zijn geld daarvan terug gekregen had. Een KPN Medewerker kan dit misschien nakijken?

Bij de normale bundels werkt het wel dat je meerdere keren de bundel kan activeren als je er door heen bent. Bij deze bundel weet ik dat helaas niet.

nog een tip: Als je altijd de onbeperkt bundel gebruikt (zoals is) en bijna nooit belt en SMS't, kan je in veel gevallen je Prepaid Tarief aanpassen. Als je dan 20€ opwaardeert krijg je 35€ (20+15) beltegoed. Wel is bellen en SMS'en iets duurder.

Robin

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen , 

Welkom op het forum van KPN. Om op je eerste vraag antwoord te geven; ja, de bundels zijn stapelbaar. Je kunt dus in één week meerdere weekbundels activeren, zodra je voorgaande bundel op is. 

Je tweede vraag ligt wat complexer en dat moet ik even voor je uitzoeken hoe dit kan. Wil je me hiervoor je 06-nummer en je simkaartnummer toesturen? Dan ga ik ermee aan de slag en hoop ik je snel duidelijkheid te kunnen geven. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer