Beantwoord

Bundel gekocht, bevestigd, maar niet geactiveerd.

  • 4 February 2019
  • 4 reacties
  • 181 keer bekeken

Dag, ik heb op 17 jan jl. een instapbundel gekocht, zoals ik regelmatig doe. Sms gekregen van KPN dat ik de bundel kon gebruiken. Nu kom ik erachter dat die bundel nooit gebruikt is. Wel verder € 20 extra beltegoed verbruikt nu. Zie de bundel ook niet meer terug in mijn kpn app. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 February 2019, 09:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Lindal, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vreemd dat je er opeens achter komt dat je geen gebruik hebt gemaakt! Ik zoek graag voor je uit hoe dat komt en of ik hier iets in kan betekenen, maar hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer en simkaartnummer? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen!
Reputatie 7
Badge +21
@Lindal, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het inmiddels opgelost met jouw bundel, en kan je hier gebruik van maken? Anders hoor ik het graag 😉
Nee. Dat niet. Ik heb mijn simkaart ooit bijgeknipt. Dus ik kan geen nummer meer zien. Helaas. Het is niet anders. Heb nog geen nieuwe bundel gekocht. Zal goed in de gaten houden of de een volgende keer idd mijn bundel wel gebruikt wordt. Anders wordt het weer zo'n duur geintje.
Reputatie 7
Badge +21
@Lindal, oke geen probleem! Een volgende keer kan ik bepaalde dingen ook nakijken zonder simkaartnummer. Alleen bij sommige handelingen heb ik het simkaartnummer nodig. Mocht je inderdaad nog een keer tegen zoiets aanlopen, trek dan meteen even aan de bel dan gaan we voor je kijken!

Reageer