Beantwoord

Bundel gekocht, verbruik van beltegoed af

  • 8 February 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Heb een 60 minuten+500 MB bundel gekocht, en twee bevestigings-sms-jes gekregen, maar het bellen wordt nog steeds uit mijn beltegoed betaald. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 February 2020, 15:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Diaan, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dag Alex, heb profiel aangevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat je de bundel van 500 Mb en 60 minuten hebt. De 60 minuten heb je inmiddels opgemaakt, de gesprekken die je nu voert worden dus in rekening gebracht. Van de data heb je overigens nog helemaal niets gebruikt.Â