Beantwoord

Bundel heeft geen belminuten?

  • 11 November 2019
  • 7 reacties
  • 132 keer bekeken

Badge

ik heb op 9 november me bundel van 8,99 aangeschaft en nu doet me internet het wel maar nu heb ik geen tegoed van het bellen terwijl er wel bij de bundel 30 min staan.

 

kan dit opgelost worden.

 

groetjes 

icon

Beste antwoord door Susan_ 18 November 2019, 12:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Shaniche1997, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is niet de bedoeling dat een deel van de bundel nu niet werkt! Kan je aangeven of dit nog steeds het geval is? Zo ja, dan kijk ik graag wat ik hier aan kan doen. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer? 

Ik hoor graag van je als dat gelukt is :slight_smile:

Badge

Nee helaas is het nog steeds niet opgelost @susan 

Badge

Ik heb de wijzigingen aangesloten op me profiel 

Reputatie 7
Badge +21

@Shaniche1997, ik zie in het systeem dat je een onbeperkt online promotie bundel hebt aangeschaft. Hier heb je niks voor hoeven te betalen (er is niks van je tegoed afgeschreven hiervoor), het is een bundel die je kan uitproberen om te kijken of je internet wil gebruiken met je prepaid simkaart.  In de promotiebundel zit alleen internet! Wil je de bundel vaker gebruiken, dan kan je hem aanvragen, via je tegoed betalen en er 30 minuten/sms'jes bij krijgen zoals op de website staat omschreven.

Maar omdat dit een gratis promotiebundel is, zit hier alleen internet bij!

 

Badge

Ik heb deze bundel al meerdere keren genomen en altijd zitten er 30 minuten of sms'jes bij die ik betaal via de prepaid app

Reputatie 7
Badge +21

@Shaniche1997, vreemd want dit geeft het systeem niet aan. Daar kan dus een foutje in zitten. Is dit de eerste keer dat je geen belminuten erbij krijgt?

Kan je daarnaast aangeven welke code je gebruikt bij het opwaarderen? En kan je via een screenshot de betaling(en) laten zien? Dit screenshot, zonder andere privégegevens, mag je even per e-mail naar mij toe sturen. Ik stuur je het e-mailadres even in een privébericht. Dan kan ik dit controleren en hopelijk een oplossing vinden!

Reputatie 7
Badge +21

@Shaniche1997, bedankt voor de mail! Ik heb een bundel toegevoegd voor een aantal minuten/sms'jes. Vooralsnog is het probleem niet opgelost, maar ik heb jouw specifieke probleem doorgezet en hoop hier snel antwoord op te krijgen!

Reageer