Beantwoord

Bundel kopen via app lukt niet

  • 21 June 2020
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

Inderdaad kan een bundel kopen via de prepaid app nog steeds niet met een beltegoed. Ik heb je raad opgevolgd Martin en het via de website gedaan. Daar lukt het wel. Maar kennelijk heeft KPN nog steeds niets aan deze 'klacht' gedaan.

Groet Annette

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 June 2020, 09:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Annette53, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, we ervaren wat drukte hier. Fijn dat het via de website wel gelukt is om een bundel te kopen. We ervaren op het moment geen structurele problemen met het kopen van bundels via de app. Dus, als jij daar wel een probleem mee ervaart is dat een individueel geval waar we graag naar willen kijken.

Voor de volgende keer: zorg dat je voldoende regulier beltegoed hebt. Een bundel kan niet aangeschaft worden met  bonustegoed. Mocht het dan nog steeds niet lukken via de app herinstalleer deze dan eens. Herstart daarbij dan even je telefoon tussen het verwijderen en opnieuw installeren van de app. Als het daarna nog steeds niet lukt, laat het weten en vul je forumprofiel in!