Vraag

Bundel niet ontvangen

  • 17 November 2019
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb op 9 november een KPN prepaid bundel gekocht van €14,99 maar niks ontvangen! Maar het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven! Het is nu een week geleden en nog niks ontvangen. 

Kunnen jullie dit voor mij na kunnen kijken? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Syretta, top dat je hier je vraag stelt. 

Excuus voor de late reactie.

Het lijkt er op dat er iets niet helemaal goed is gegaan tijdens het kopen of activeren van de bundel. 
Fijn dat je je gegevens hebt ingevuld op je profiel. Ik heb alleen niet het betreffende prepaid nummer kunnen vinden, zou je deze nog willen toevoegen aan ‘persoonlijke opmerkingen’.
Dan kan ik meekijken en controleren waar het mis is gegaan. 

Zou je een seintje kunnen geven als dat is gebeurd? 
 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer