Beantwoord

Bundel onbeperkt

  • 22 August 2019
  • 7 reacties
  • 377 keer bekeken

Waarom is een onbeperkt prepaid bundel zo traag qua internet. Meer als whatsappen lukt niet? Vindt dat geld verspillen op deze manier 😬

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Chrizziey 22 August 2019, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5
hoort dit niet onder mobiel prepaid topic 😉
Reputatie 7
Badge +16
@Josje660509
Omdat dit de snelheid is die KPN bied bij deze bundel. Onbeperkt internet maar beperkt qua snelheid. Als je sneller wilt internetten kun je overstappen op de 1GB bundel, dan krijg je 25Mbit/s i.p.v. 128Kbits en betaal je 1 euro meer per maand. Maar bij deze keuze heb je dus geen onbeperkte bundel.
Zie op deze pagina meer informatie over de internetbundels voor PrePaid.

@MachielAtsma
Als een moderator dit vind wordt het vanzelf verplaatst naar het juiste subforum 😉.
OK bedankt! 👍🙂
Oja wat mij ook niet duidelijk is, kan je met die bovenstaande beschreven bundel ook gewoon bellen. Of moet je daar weer beltegoed extra bij kopen?
https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm
Reputatie 7
Badge +21
@Josje660509
Naast een maand Onbeperkt internet (128 Kbit/s) zit er 30 minuten/sms in de bundel.
(Alle Prepaid bundels)
Reputatie 7
Hoi @Josje660509, welkom hier op het forum. Ik zie dat je vragen al snel beantwoord zijn, daar kan ik weinig aan toevoegen 🙂Weet je daarmee voldoende of kunnen we nog iets voor je doen?