Beantwoord

Bundel Onbeperkt Online niet gekregen

  • 27 maart 2019
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb gisteren een bundel Onbeperkt Online gekocht, wel 30 min/sms gekregen, maar tot nu nog geen internet. Het staat ook zo in het overzicht op mijn KPN app (alleen 30 min/sms). Hoe kan ik het oplossen en toch internet voor 30 dagen activeren?

Met vriendelijke groeten,
Natalie
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 maart 2019, 14:03

Hoi @Natalie N, Ik neem het van Susan over, omdat ze een aantal dagen vrij heeft. Ik heb een ticket aangemaakt zodat ze de mb's die bij de bundel horen alsnog toevoegen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Natalie N, Ik neem het van Susan over, omdat ze een aantal dagen vrij heeft. Ik heb een ticket aangemaakt zodat ze de mb's die bij de bundel horen alsnog toevoegen.
Goedenmorgen! Bedankt voor uw reactie! Ik heb het nummer aan mijn profiel toegevoegd.

Groeten,
Natalie
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Natalie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik kijk graag met je mee hoe het precies in elkaar steekt, indien het probleem er nog steeds is (en internet onderhand niet alsnog toegevoegd is). Kan je aangeven om welk 06-nummer het gaat? Dit kan je toevoegen aan jouw Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen! Wil je het laten weten als dit gelukt is?

Reageer