Beantwoord

Bundel uit beltegoed

  • 6 June 2019
  • 2 reacties
  • 238 keer bekeken

Als ik een bundel wil aanschaffen met de kpn app prepaid en aangeef dit van het beltegoed te willen betalen krijg ik na het invoeren van de pincode dat het mobiele nummer niet geldig is er staat wel genoeg beltegoed op en het nummer klopt ook hoe los ik dit op
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 June 2019, 10:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Ducky57, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je hebt inderdaad voldoende tegoed nodig om bundels aan te schaffen, anders lukt het niet. Aangezien jij aangeeft dat je wel voldoende tegoed hebt maar het niet lukt, gaan we even op onderzoek uit. Zou je willen controleren via *101# hoeveel tegoed je hebt, en welke bundel je wil kopen (en wat deze kost)? Het kan namelijk zijn, als je het saldo via *107# of per sms opvraagt, dat je ook het bonustegoed ziet. Van het bonustegoed kan je geen bundels kopen. Het bonustegoed kan je gebruiken om mee te bellen, sms'en of internetten.

Indien het tegoed wel voldoende is, wil je dan het 06-nummer toevoegen aan jouw Forum profiel? Dan kan ik het een en ander uitzoeken.

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Ducky57, ik zie nog geen reactie op mijn bericht. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken? Of heb je het inmiddels gevonden / opgelost?

Reageer