Beantwoord

Bundel uit tegoed betalen

  • 8 January 2020
  • 41 reacties
  • 922 keer bekeken

Waaron kan ik een bundel niet meer betalen vanuit mijn beltegoed? Voorheen kon dit wel..

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 January 2020, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Rianne1402, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer je voldoende tegoed hebt, zou je uit je 'normale' tegoed gewoon een bundel moeten kunnen bestellen. Echter, je bonus of extra tegoed kan niet gebruikt worden om bundels aan te schaffen. Met dat bonus of extra tegoed kan je bellen, sms'en en internetten. 

Op welke manier probeer je een bundel aan te schaffen? Via onze website met een van de codes die erbij staan? Bijvoorbeeld:

Bel/sms Bundel voor € 4,99.

  • 60 minuten/sms
  • NL, EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen

Bel *145#

Of probeer je het in de MijnKPN / KPN Prepaid app?

Via de prepaid app.. normaal stond daar bij de keuze om te betalen uit beltegoed. Nu niet. Ik heb de bundel wel, maar betaald via Ideal. Terwijl er iets van 20 euro gewoon beltegoed op staat 

Reputatie 7
Badge +21

@Rianne1402, die optie zou er inderdaad wel bij moeten staan? Die staat bij geen enkele bundel als je in de Prepaid App kijkt? Want zoals het hieronder op de foto staat zou het eruit moeten zien. Wil je eens een screenshot van jouw Prepaid App maken? En misschien even opnieuw installeren?

 

Het wordt steeds gekker. Ik kan nu niet eens een bundel bestellen want zodra ik de bundel selecteer en op verder klik, wordt de app gesloten.. is nu niet zo erg ik heb een bundel, maar ik kan nu niet kijken of de optie betalen uit beltegoed erbij staat. Ik heb de app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Mijn bundel loopt nog wel even dus ik hoop dat het tegen die tijd opgelost is.

En een Screenshot maken zoals gevraagd lukt niet ivm beveiligingsgebied of zoiets..

Uw voorbeeld is de 100mb databundel. Ik meen dat daar bij mij wel de optie bij stond om uit tegoed te betalen, maar dat kan ik nu niet checken omdat de app steeds afsluit…

Maar ik wil de onbeperkt online bundel. Als u die bekijkt staat daar bij u wél de optie om te betalen uit beltegoed?

Reputatie 7
Badge +21

@Rianne1402, bedankt voor je reactie! Via de app kan het ik helaas even niet controleren. Het kan zijn dat je eruit wordt gegooid omdat je al een bundel hebt, 2 naast elkaar werkt helaas niet echt goed. Heb je het 06-nummer ook gekoppeld in MijnKPN? Daar heb je wel de optie om hem aan te zetten, via je tegoed:
 

 

Ja dat staat gekoppeld. Volgende keer als ik een bundel wil bestellen zal ik kijken of het lukt.  Via de prepaid app of via mijnkpn. Als ik weer ergens tegenaan loop meld ik het. 

Bedankt voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +21

@Rianne1402, is goed dan zie ik je vanzelf weer verschijnen!

Zijn we weer :wink:

Via de prepaid app heb ik echt de optie niet om via beltegoed een bundel aan te schaffen. Ik heb alleen Ideal, Paypal en Creditcard.... kan geen screenshot maken ivm beveiligingsgebied. Helaas.…

Nu via mijnkpn gedaan en daar lukt het wel uit beltegoed. Alleen krijg je daar gelijk de melding om over te gaan naar de prepaid app... maar ja daar lukt dit niet. Ik blijf het vreemd vinden dat dit eerst wel kon en nu niet meer.

Enig idee of deze optie nog terug komt in de prepaid app?

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Rianne1402, afgelopen week is er een update geweest van de Prepaid app wat de (meeste) problemen heeft opgelost. Zou je eens willen kijken of je de app kan updaten?  

Hi, hij geeft nu geen updates aan. Ik heb versie 2.3.14 

Wel gekeken of ik bundel uit tegoed kan betalen, maar dat lukt niet. Alleen Ideal, Paypal en Creditcard 

Reputatie 7
Badge +24

Hi, hij geeft nu geen updates aan. Ik heb versie 2.3.14 

Wel gekeken of ik bundel uit tegoed kan betalen, maar dat lukt niet. Alleen Ideal, Paypal en Creditcard 

Hi Rianne, zou ik even met je mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Uit je basis tegoed zou dit moeten lukken. 

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +21

@Rianne1402 mocht het probleem nog spelen dan helpen we je graag verder. Maar zonder gegevens wordt dit lastig! Om het een en ander na te lopen hebben we in ieder geval je naam, postcode + huisnummer en 06-nummer nodig.

Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld met wat gegevens. Hebben jullie nog meer nodig?

Zojuist ook een bundel aangeschaft maar weer via mijn kpn omdat via de prepaid app weer niet gaat om uit beltegoed te betalen. Sorry als ik wat laat reageer. Als ik eenmaal een bundel heb dan vergeet ik deze berichten meestal weer en als ik dan weer een bundel aan wil schaffen dan bedenk ik me dat ik hier mee bezig ben :smirk:

Reputatie 7
Badge +25

We hebben ook het 06-nummer nog nodig. Die kun je bijvoorbeeld bij persoonlijke opmerking neerzetten. Dan kunnen we bij jouw gegevens kijken. :slight_smile:

Staat erbij! Er staat nu overigens te weinig tegoed om een bundel aan te schaffen, maar vanmorgen stond er nog wel genoeg op maar daar heb ik inmiddels via mijn kpn een bundel van aangeschaft :wink:

En doe maar antwoorden via dit forum, ben nu aan het werk dus kan niet te lang gaan zitten bellen

Ben benieuwd wat jullie vinden!

Reputatie 7
Badge +21

@Rianne1402, ik zie niks bijzonders.. Ik ga het probleem voorleggen aan de achterliggende afdeling en collega's!

Dank je wel! Ik snap er ook niks van. Eerst kon het wel en nu al een tijdje niet meer. Ik betaal het graag uit mijn beltegoed. Ik bel/sms niet vaak maar heb altijd wel voldoende beltegoed voor het geval dat... en daarvan wil ik dan ook gewoon een bundel aan kunnen schaffen. Maar goed dat begrijpen jullie vast wel.  Bedankt voor de medewerking. Ik hou de berichten in de gaten!

Goedenavond, is hier misschien al iets over bekend?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb helaas nog niks gehoord vanwege de drukte en ook andere issues. Ik ga hier nog weer achteraan! 

Dank je. Moet één dezer dagen weer een bundeltje aanschaffen dus we gaan het weer proberen :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb het ook nog bij een andere afdeling neergelegd.. sorry dat het zo lang moet duren :neutral_face:

Reputatie 7
Badge +21

@Rianne1402, ik zie nu geen bundel aan staan en ik ben benieuwd of er al iets gewijzigd is en of het via de KPN Prepaid app al kan. Ik heb nog geen reactie ontvangen hierop vanuit de afdeling, erg vervelend! 

Hallo, ik was de afgelopen dagen thuis en had daardoor geen bundel nodig ivm wifi :wink: . Vanaf morgen ga ik weer werken dus wat vaker van huis. Zojuist een bundel aangezet. Het kon nog steeds niet via de prepaid app. Dus wederom via de KPN app gedaan, zodat het van mijn tegoed af zou gaan. Volgende maand zien we vanzelf weer of er wat aangepast is in de prepaid app :relaxed: En ondertussen hou ik hier de berichten in de gaten..Â