Beantwoord

Bundels niet zichtbaar in Mijn KPN, maar wel in de prepaid-app

  • 27 August 2019
  • 8 reacties
  • 215 keer bekeken

Middels online een 200 MB alles in 1 bundel a 5,99 besteld, is alleen zichtbaar in mijn prepaid app , maar niet in de Mijn KPN app en ook niet via de kpn website bij Mijn KPN als ik ingelogd ben. Hoe kan dit ??
icon

Beste antwoord door Paul Hak 18 September 2019, 21:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Paul Hak, welkom! Dat is heel vreemd! Het zou namelijk in beide apps zichtbaar moeten zijn, evenals in de browser. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan ga ik er voor je naar kijken. Werkt MijnKPN via de website verder wel naar behoren? Zie je er wel je tegoed en je tariefplan bijvoorbeeld?
Hallo Marcia

Mijn huidige saldo is wel overal goed zichtbaar, kan ook altijd goed inloggen etc.
Maar mijn maand bundel nog niet zichtbaar, alleen in de prepaid app., zie daarin ook het tegoed en verbruik goed verlopen.
bundels van andere prepaid nummers op hetzelfde Mijn KPN account zijn wel nog steeds zichtbaar.
Reputatie 7
Badge +30
Dan ga ik een ticket voor je aanmaken om dit uit te laten zoeken door onze technische dienst. Zou je daarvoor jouw MijnKPN gebruikersnaam nog onder 'persoonlijke opmerkingen' in jouw profiel willen zetten? Laat het hier nog even weten wanneer je dat gedaan hebt.
Hallo Marcia ik heb de gebruikersnaam in mijn profiel onder "persoonlijke opmerkingen ' geplaatst , evenals mijn KPN prepaid nummer.

Ik ben benieuwd wat de oplossing gaat worden, waarvoor bij voorbaat mijn dank
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed. Ik heb dus een ticket aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen binnen 10 werkdagen het ticket in behandeling nemen en contact met je opnemen. Hopelijk is het snel opgelost! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Reputatie 7
Badge +30
Heb je inmiddels reactie van mijn collega's gehad? Als ik nog iets voor je kan betekenen, weet je me te vinden.
Hallo Marcia,

Ik heb telefonisch contact gehad en een link toegestuurd gekregen.
De uitleg die ik daar las was helemaal duidelijk en mijjn "proleem " bleek
een normaal verschijnsel te zijn. Zodra je de prepaid app hebt geactiveerd zijn de bundles niet meer zichtbaar in Mijn KPN app Het is dan maar zo, ik kan er wel mee leven.
In ieder geval niet iets mis.

Bedankt voor de moeite die je hebt gedaan !
Reputatie 7
Badge +30
Ah, dat wist ik ook niet om eerlijk te zijn! Bedankt dat je het nog even liet weten en wellicht tot ziens op het forum!