Beantwoord

Cadeau Prepaid bundel 500MB

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden een prepaid bundel aangeschaft. Deze is op het moment van schrijven nog 23 dagen geldig. Nu heb ik net de actie gekregen voor de 500mb gratis bundel opdat het december is. Echter heeft die bundel vreemd genoeg een hogere prioriteit dan de bundel die ik al had lopen. Ik zou de prioriteiten graag omgedraaid willen hebben.

Mvg, ApocalypsjeNL

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 5 december 2018, 21:38

Hoi ApocalypsjeNL en alcatella ,Het idee is dat de bundel geactiveerd wordt als je hem nodig hebt. Dus als je al een bundel actief hebt, zou je de gratis bundel pas daarna moeten activeren. Ik zou zelf ook verwachten dat het gewoon aansluit op de huidige bundel, maar dat is blijkbaar niet het geval. Om het wat duidelijker te maken hebben we gevraagd of de communicatie op kpn.com iets aangepast kan worden om dit toe te lichten en verwarring te voorkomen.

Bekijk origineel

5 reacties

Dat heb ik ook en het ging bij mij om een actiebundel van 1 GB voor 4,99 en vlak daarna de gratis bundel van 500 MB. Waarom eigenlijk 2 acties zo vlak achter elkaar? Er zitten bij mij nu een paar dagen tussen de SMSjes en ook de melding in de Prepaid app kwam er ineens bij. Dan had ik natuurlijk eerst even gewacht met de actiebundel van 1 GB tot ik de 500MB heb opgebruikt. Overigens heel leuk gebaar hoor van KPN dit kadootje, dat is best leuk voor de trouwe Prepaid klanten.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi ApocalypsjeNL en alcatella, Terechte vraag, waarop ik het antwoord niet paraat heb. Ik zou zelf ook verwachten dat de bundel met de kortste geldigheid als eerste gebruikt wordt. Ik heb de vraag uitgezet en hoop z.s.m. jullie vraag te beantwoorden.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi ApocalypsjeNL en alcatella ,Het idee is dat de bundel geactiveerd wordt als je hem nodig hebt. Dus als je al een bundel actief hebt, zou je de gratis bundel pas daarna moeten activeren. Ik zou zelf ook verwachten dat het gewoon aansluit op de huidige bundel, maar dat is blijkbaar niet het geval. Om het wat duidelijker te maken hebben we gevraagd of de communicatie op kpn.com iets aangepast kan worden om dit toe te lichten en verwarring te voorkomen.
Bij mij hetzelfde gebeurt bij mijn dochter. Erg jammer. Ben benieuwd of kpn er iets mee gaat doen........
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Onbegrip, Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je op dit bericht willen reageren?

Reageer