Vraag

Combinatie iDEAL en Bunq geeft foutmelding bij registratie mobiel opwaarderen

  • 18 november 2017
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Wil me registeren voor mobiel opwaarderen maar krijg al dagen een foutmelding als ik via ideal/bunq wil betalen (koppeling)? Andere doen het wel gewoon alleen bunq niet....laat dat net mijn enige bankrekening zijn.

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag Marlom. Welkom op het forum.

Ik zal eerlijk zijn: Hier is intern bij ons niet zo veel over bekend. Ik heb een item gevonden waarbij een klant afschrijvingsproblemen kreeg voor vaste diensten. Zo te zien heeft de afdeling collections voor dat issue een oplossing. Daarvoor dient gebeld te worden met 0800 0402 ( vragen naar collections ).
Mocht men jou daar niet kunnen helpen dan kan ik deze kwestie voor je aankaarten bij een proces specialist. Ik hoop uiteraard dat ze je bij collections kunnen helpen.

Ik hoor graag je bevindingen!

Reageer