Beantwoord

Configureer persoonlijke hotspot

  • 18 January 2020
  • 11 reacties
  • 2235 keer bekeken

Dit krijg ik als ik mijn persoonlijke hotspot wil aanzetten kan iemand mij kunnen helpen? Of weet wat ik moet doen? Zelf heb ik de iPhone 7

icon

Beste antwoord door Tycha 19 January 2020, 00:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Wat voor een abonnement heb je bij KPN en hoe groot is jouw databundel?

Reputatie 7
Badge +11

Moet je het nog instellen? 

 -Zie WiFimobiele hotspot instellen https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm#!/device/apple/iphone-7-met-ios-13-model-a1778/topic/wifi/mobiele-hotspot-instellen

 

Zie ook https://www.kpn.com/beleef/internet/wifi-hotspot-instellen-op-je-smartphone.htm

 

Admin toevoeging:

Ik had ditzelfde probleem en het is bij mij opgelost na het uitvoeren van een IOS update. Ik hoop dat dat jou ook helpt, ik had het zelf ook nog niet als tip gezien in de fora namelijk!

+ Apple supportpagina over hoe je de persoonlijke hotspot instelt

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Amber, welkom! Is het gelukt om de hotspot in te stellen met de link die Tycha geeft?

Beste kpn. Ik heb een unlimited abb sinds december. Ik probeer de hotspot te installeren maar krijg dezelfde melding en doorverwijzing naar kpn. Ik heb een iPhone 12.  Wat doe ik fout of kan het gewoon niet?  Dan heb ik ook niets aan dit abb.  Ik lees graag wat ik moet doen  groet

 

Beste kpn. Ik heb een unlimited abb sinds december. Ik probeer de hotspot te installeren maar krijg dezelfde melding en doorverwijzing naar kpn. Ik heb een iPhone 12.  Wat doe ik fout of kan het gewoon niet?  Dan heb ik ook niets aan dit abb.  Ik lees graag wat ik moet doen  groet

 

Hey Elise. Ik had ditzelfde probleem en het is bij mij opgelost na het uitvoeren van een IOS update. Ik hoop dat dat jou ook helpt, ik had het zelf ook nog niet als tip gezien in de fora namelijk!

Goedemiddag,

Zelfde probleem hier met iPhone SE (2020) na update naar iOS 15.5

Eerder vermelde links geven niet de juiste info en iOS 15.5 is nieuwste OS dus updaten kan niet.

Graag zou ik een heldere uitleg krijgen hoe de persoonlijke hotspot alsnog te activeren.

Alvast dank!

 

Reputatie 7
Badge +24

U zit nu op WiFi. Zorg eerst eens dat u op 4G zit...

@Nick83 bedoelt u dat het nodig is om op 4G te zitten om de persoonlijke hotspot te kunnen configureren?

Reputatie 7
Badge +24

Probeer het eens. Ik weet niet of dat lukt, maar proberen kan geen kwaad. 

Ik zelf vraag me af waarom u überhaupt een hotspot wilt maken als u gewoon WiFi heeft....

@Nick83 Hier thuis (bergen in Spanje) heb ik geen 4G en alleen wifi via sateliet. Persoonlijke hotspot nodig zodat ik met laptop via telefoon toegang tot internet heb zodra ik ergens wel 4G heb.

Volgens Apple moet ik contact opnemen met KPN NL om de persoonlijke hotspot te activeren, maar ik vind nergens iets over hóe te activeren. Vandaar mijn vraag in dit forum.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Als u in Spanje zit, en niet via een mobiel netwerk verbonden bent, dan heeft u niets met KPN te maken.

Waarom verbind u die laptop ook niet via WiFi van die sataliet?

Als u toch die hotspot wilt gebruiken, dan kunt u beter contact opnemen met diegene die dat WiFi van die sataliet verzorgt.