Beantwoord

Dag- en weekbundels voor KPN prepaid

• 29 juli 2018
  • 6 reacties
  • 225 keer bekeken

Goedemorgen,
Ik maakte regelmatig en graag gebruik van de prepaid internetbundels dag en week van resp. € 1 en€ 3,50. Ik mis ze nog steeds, ik heb zelf behoefte aan een hele maand. Is er enige kans dat KPN deze dag- en weekbundels opnieuw zal aanbieden?
Vriendelijke groet,
Janice
icon

Beste antwoord door Paul_ 30 juli 2018, 13:41

Hoi @JFH1, je bedoelt dat je juist geen behoefte hebt aan bundels voor een hele maand vermoed ik? Kans is er altijd, ook al schat ik die kans zeer klein in eerlijk gezegd. Ik heb daar totaal geen geluiden over gehoord vooralsnog dus ga er maar niet vanuit. Hier vind je de huidige bundels: https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @JFH1, je bedoelt dat je juist geen behoefte hebt aan bundels voor een hele maand vermoed ik? Kans is er altijd, ook al schat ik die kans zeer klein in eerlijk gezegd. Ik heb daar totaal geen geluiden over gehoord vooralsnog dus ga er maar niet vanuit. Hier vind je de huidige bundels: https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen reactie meer van je gezien Janice dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Dag Paul,
Ik had inderdaad nog niet gereageerd, excuses! En dank voor je antwoord,. natuurlijk.
Ik bedoel inderdaad dat ik geen of bijna nooit behoefte heb aan een bundel van een maand (wat suf, het woord 'geen' was weggevallen). Een dag, of soms een week, komt veel vaker goed van pas. Dus de bundels die nu aangeboden worden zijn eigenlijk altijd overkill; ik betaal toch al snel € 8,99, ook als ik maar één dagje mobiel internet nodig heb. Vandaar mijn vraag. Ik was benieuwd of er meer mensen zijn met dezelfde behoefte. En of de KPN misschien dit toch weer zou willen aanbieden.
Vriendelijke groet,
Janice
Reputatie 7
Badge +24
Geen excuses nodig. 🙂 Maar zo werkt het over het algemeen wel inderdaad. Hoe meer mensen die behoefte hebben, hoe groter de kans dat het (weer) aangeboden wordt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet buitensporig veel berichten hierover heb gezien..
Goedenavond,

Tot mijn grote blijdschap zijn er weer dagbundels beschikbaar! Dat is heel fijn, dank!

Janice
Reputatie 7
Badge +24
@JFH1, klopt inderdaad! Ik wist dat ik hier een topic over had maar kon 'm niet zo snel weer vinden. 🙂

Reageer