Beantwoord

Dagelijks afschrijven prepaid kaart

  • 3 March 2019
  • 6 reacties
  • 383 keer bekeken

Er wordt dagelijks hele kleine bedragen van 0,03 of iets hoger afgeschreven van mijn prepaidkaart ondanks dat ik gebruik van gratis WiFi of WiFi thuis.
Hoe kan dit?
groetjes, Dolsje
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 March 2019, 09:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Dolsje. Wat vreemd dat er steeds kleine bedragen worden afgeschreven. Ik zal voor je uitzoeken hoe dit komt. Zou je het mobiele nummer en simkaart nummer willen achterlaten in het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld. Ik hoor graag van je!
Beste Vikash, gegevens zijn bijgewerkt in het KPN Forum Profiel (onder Klantnummer mobiel).
Lees graag je reactie
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Het lijkt erop dat de WiFi verbinding heel even wordt onderbroken. Op dat moment wordt er gebruik wordt er via het mobiele netwerk gebruik gemaakt van internet. Hier komen deze kosten vandaag. Om deze kosten te voorkomen kan je het beste je mobiele dataverbinding uitschakelen.

Ga naar Instellingen > Netwerk en internet > Mobiel netwerk > Schakel ‘Mobiele data’ uit. Sommige Android telefoons bieden de mogelijkheid mobiele data uit te schakelen via de snelle instellingen. Waar deze instellingen staan, verschilt per telefoon. Mocht je geen WiFi verbinding hebben, dan kan je het zo weer inschakelen. Mocht het niet lukken om "Mobiel data" uit te schakelen, dan hoor ik graag van je om wat voor een toestel het gaat.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je.
Beste Vikash, jouw oplossing werkt! Dankjewel.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat er niet meer dagelijks een klein bedrag wordt afgeschreven. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden 🙂

Reageer