Beantwoord

Data prepaid op ipad.

  • 21 March 2019
  • 7 reacties
  • 628 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.
Ik heb een ipad met een data prepaid.
ik weet het nummer 06.....659
dit is ook een Kpn prepaid.
Ik wil dit koppelen aan mijn Kpn.
Ik kan de nummer ingeven, maar ik krijg
niet de gevraagde code op mijn ipad!
Hoe kan ik dit oplossen Kpn?
icon

Beste antwoord door Nadia 22 March 2019, 17:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hallo Willem, voor het gebruik van de MijnKPN Prepaid app moet je je registreren. Bij het openen van de app vul je je prepaid nummer in, je ontvangt een verificatie-code per SMS. Sinds iOS 8.1 is het mogelijk om tekstberichten (SMS) te ontvangen op je iPad of Mac. Zie voor meer informatie Apple support site: Sms-berichten versturen en ontvangen op de iPad.

Tip: Als het niet lukt om een de code te ontvangen op je iPad kun je ook het SIM-kaartje in een mobiel toestel doen om de verificatie-SMS te ontvangen. Laat je weten als het is gelukt?
Hallo Willem, voor het gebruik van de MijnKPN Prepaid app moet je je registreren. Bij het openen van de app vul je je prepaid nummer in, je ontvangt een verificatie-code per SMS. Sinds iOS 8.1 is het mogelijk om tekstberichten (SMS) te ontvangen op je iPad of Mac. Zie voor meer informatie Apple support site: Sms-berichten versturen en ontvangen op de iPad.

Tip: Als het niet lukt om een de code te ontvangen op je iPad kun je ook het SIM-kaartje in een mobiel toestel doen om de verificatie-SMS te ontvangen. Laat je weten als het is gelukt?

Hallo.
zo had ik het ook al gedaan, gewoon even simkaartje wisselen.
Maar helaas ik kom niet door het opgeven van pincode voor App.
Daar blijft de App in hangen..
Reputatie 7
Dat is heel vervelend. Geen meldingen gezien dat er meer gebruikers zijn die tegen het probleem aanlopen. Heb je het ook al eens opnieuw geprobeerd? En welke versie van de KPN Prepaid app heb je?
Dat is heel vervelend. Geen meldingen gezien dat er meer gebruikers zijn die tegen het probleem aanlopen. Heb je het ook al eens opnieuw geprobeerd? En welke versie van de KPN Prepaid app heb je?
Hallo.
ik ben naar de KPN winkel hier geweest!
Daar constateerden ze ook wat problemen in Mijn Kpn!
Een medewerker is daar aan bezig geweest, en heeft daar ook over gebeld, intern?
Nu werkt het wel, ik kan te goed inzien, maar ze adviseerde om de KPN prepaid app NIET te gebruiken
voor data sim , te goed inzien.
Ze heeft dit nummer dan ook gelijk gekoppeld in mijn Kpn.
Hoe moeilijk kan het ook zijn!
Hoe werkt data prepaid op een iPad?
Hoe werkt data prepaid op een iPad?
Hallo Casey.
Het werkt perfect.
Mijn ipad pro heeft hier een slot voor.
Ik gebruik het vooral als ik onderweg ben, en geen wifi heb.
Ik log nooit in op open wifi netwerken!
Met mijn data prepaid van KPN heb ik overal internet.
Ik waardeer dit geregeld op en is nu via Mijn Kpn gekoppeld.
ter info..

De vraag naar prepaid internet op de ipad blijft maar stijgen. Dit komt omdat mensen niet altijd op elk moment van de dag online zijn. Het aanschaffen van een prepaid dongel kan daarom vele malen goedkoper zijn in vergelijking met een volwaardig abonnement.
Mobiele prepaid services werken op per provider verschillend. Bij de een heb je een bepaald prepaid tegoed waarmee je een maand internet kan activeren als dit je uitkomt, bij de ander wordt kun je het zogenoemde “datategoed” opwaarderen waarna elke MB van je tegoed wordt afgeschreven.

Er zijn verschillende providers die prepaid internet aanbieden aan de hand van een dongel, simkaart of microsimkaart. Onderstaand worden de voornaamste keuzemogelijkheden weergegeven van o.a. T-mobile, KPN, Vodafone en Simyo.
Let op: De kosten per MB, met een internet dongel/(micro)simkaart, kunnen vele male hoger uitvallen wanneer je buiten of zonder bundel gaat online gaat.
Ja, nou begrijp ik het. Ik heb een iPad 2018 zonder slot. 😩

Reageer