Vraag

Databundel wordt niet gebruikt

  • 4 april 2018
  • 1 reactie
  • 144 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn pre-paid beltegoed opgewaardeerd met € 10
Als extra kreeg ik € 5 beltegoed er nog bij EN een databundel van 100 MB
NU KOMT HET: Ik heb vandaag gebruik gemaakt van mobiel internet en zie tot mijn verbazing dat er ruim € 13 is afgeschreven van mijn beltegoed wegens gebruik van het mobiele internet..
Hoe kan dit? Waarom gaat dit niet af van de databundel?
Bij het tapblad “historie” staat keurig de databundel bijgeschreven, echter bij het tapblad “tegoed” staat ..... je hebt op dit moment geen bundels
Vraag 1:wat moet ik doen om de 100 MB bundel te kunnen gebruiken?
Vraag 2:wat moet ik doen om de ten onrechte afgeschreven € 13 vergoed te krijgen?
Alvast dank voor de reaktie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +29
Hallo @Alfredo99, welkom! Ik ben direct even je gegevens ingedoken en heb goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de bundel wel gebruikt is, het slechte nieuws is dat je zoveel internet gebruik hebt dat deze vrij vlot op was en je daarna dus €12,39 aan extra kosten hebt gemaakt. Het overwegen waard om nog een extra bundel of misschien zelfs een omzetting naar een abonnement te nemen? Mocht je nog vragen hebben, laat je het me weten?

Reageer