Beantwoord

De €2,50 staat niet op simkaart

  • 29 August 2019
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist mijn nieuwe extra simkaart geactiveerd (wordt gebruikt in gps horloge) en gekoppeld aan mijnKPN. De 7,50 euro is bijgeschreven, maar de 2,50 euro die er op zou moeten staan, staat er niet op. Kunnen jullie dit nakijken? Het gaat dus om de gekoppelde prepaid simkaart in mijnKPN.

Marc
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 August 2019, 10:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Marc_JDO, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je jouw simkaart in gebruik neemt zou het erop moeten staan! Het lijkt er meer op, dat het ook alweer verbruikt is, zonder dat je het door hebt gehad. Ik heb even gekeken voor het 06-nummer dat je had ingevuld, en direct op 29 augustus in de ochtend is die € 2,50 verbruikt aan data. Daarna is er ook al een beetje van de € 7,50 verbruikt, zoals ik dat nu zie. Had je mobiel internet uitgeschakeld toen de simkaart in gebruik nam?

In ieder geval, de € 2,50 is wel toegevoegd maar ook alweer verbruikt. Vandaar dat je dit niet terugziet.
Reputatie 7
Badge +21
@Marc_JDO, ik heb geen reactie meer gezien dus ga er vanuit dat je jouw antwoord gevonden hebt! Zo niet, dan hoor ik het graag 😉
Hoi Susan, je hebt gelijk. Ik heb het bij mijn verbruik zien staan. Misschien kunnen jullie als opmerking ergens bij zetten dat je voordat je de simkaart in de telefoon doet de mobiele data uit zet. Ik vind dit een beetje jammer.
Reputatie 7
Badge +21
@Marc_JDO, duidelijk dankjewel voor je reactie. Het is misschien wel het benoemen waard, maar het is vaak ook bekend dat wanneer je mobiele data aan hebt staan, je dit gebruikt. Bij prepaid gaat dat nu eenmaal sneller dan bij een abonnement, omdat je bij een abonnement een grotere databundel hebt.

Het is helaas niet terug te draaien, maar je hebt nu wel duidelijk hoe het werkt en hoe je dit kan voorkomen!

Reageer