Vraag

De SIM werkt niet meer: ik kan er niet meer mee bellen. Plus problemen met MijnKPN

  • 1 December 2022
  • 8 reacties
  • 42 keer bekeken

Mijn prepaid SIm werkt al een paar dagen niet meer en uiterlijk 16 december moet ik daar gebruik van maken volgens de geldende voorwaarden. Met MijnKPN heb ik echter ook problemen:

  1. Na inloggen kreeg ik de vraag of mijn telefoonnummer klopte. Daar heb ik ja op geantwoord maar later bleek 1 cijfer niet te kloppen. Het correcte nummer staat echter wel bij “Uw producten”.
  2. Als ik na inloggen mijn tegoed opvraag krijg ik de volgende mededeling (al 3 dagen lang): “Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.” Die mededeling verdwijn na een paar seconden maar mijn tegoed krijg ik niet te zien. Een half jaar geleden werkte alles nog normaal.
  3. Als ik van Webmail gebruik  wil maken krijg ik de mededeling dat gebruikersnaam en wachtwoord. niet overeenstemmen terwijl ik daarmee wel kan inloggen op Mijn KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hans, welkom hier. 

Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is met je mobiele nummer. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Je telefoonnummer kun je in Mijn KPN aanpassen onder het kopje profiel. 

Wat betreft het wachtwoord van je e-mailadres; het wachtwoord kun je hier hier wijzigen. 

Bedankt Alex, voor je snelle reactie. Mijn profiel is inmiddels aangepast maar daarin stond en staat nog steeds mijn telefoonnummer correct vermeld. Mijn wachtwoord heb ik nog niet gewijzigd. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens. Dit nummer is inderdaad opgezegd omdat er langer dan 6 maanden niet mee is gebeld. Het nummer is al sinds eind oktober uit de lucht na herinneringen in mei en juni. Helaas kan ik dit niet meer ongedaan maken en is een nieuwe prepaidkaart en nummer de enige mogelijkheid, hoe spijtig ik het vind. 

Helaas heb ik geen herinneringen (per E-mail?) gehad en heb ik op tijd mijn saldo aangevuld zodat ik tot 16 december 2022 de tijd had om weer te bellen of mijn saldo opnieuw aan te vullen. Wat is er verkeerd gegaan?

Reputatie 7
Badge +24

Wanneer heb je dat gedaan? Ik zie hier een aanvulling van begin december vorig jaar. De herinneringen worden via sms verstuurd.

Hartelijk dank Alex, voor je hulp. Maar volgens mij heb ik 6 maanden geleden nog mijn saldo aangevuld. Ik zal dat nakijken en dan kom ik erop terug. Mogelijk heb ik dus de fout gemaakt en heb ik je onnodig lastig gevallen. Maar ik heb ook verbeterpunten voor KPN:

  1. De herinneringen hadden beter ook naar mijn E-mailadres gezonden kunnen worden, dan had ik op tijd maatregelen kunnen nemen. En verzenden naar mijn E-mailadres lag natuurlijk voor de hand omdat ik mijn sim al lang niet meer had gebruikt.
  2. Ondanks dat mijn nummer opgezegd was, had ik nog steeds toegang tot MijnKPN en vond ik daar nog steeds mijn telefoonnummer onder “mijn producten”. Ik had toch informatie mogen verwachten dat mijn nummer was opgezegd. Nu moest ik onnodig op zoek naar een verklaring en jou lastig vallen.
  3. Waarom wel toegang tot MijnKPN maar niet tot Webmail? Klantenservice benaderen via E-mail kan niet meer en de digitale assistent kon mij ook niet helpen. En daar ik behoorlijk doof ben, maak ik liever geen gebruik van de telefoon. Maar tot mijn verrassing werkt Forum gelukkig wel.👍

Je hebt helaas gelijk: de laatste aanvulling was inderdaad december vorig jaar. Mijn fout dus. Mijn verontschuldigingen. Is er nog een mogelijkheid om mijn tegoed terug te krijgen?

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt helaas gelijk: de laatste aanvulling was inderdaad december vorig jaar. Mijn fout dus. Mijn verontschuldigingen. Is er nog een mogelijkheid om mijn tegoed terug te krijgen?

Ik moet je helaas teleurstellen. 😞