Beantwoord

December aanbieding Beltegoed 500mb

  • 5 January 2019
  • 6 reacties
  • 167 keer bekeken

Badge
Ik heb mij paar dagen voor eind dec aangemeld voor de 500mb bundel. Ik kreeg via sms de bevestiging dat t tot 1 febr 2019 geldig is. Ik had nog mn vorige bundel voor driekwart al verbruikt. Dus nadat die op was zou t automatisch naar de 500mb moeten overschakelen ?
Niet gebeurd dus. Mn bundel raakte op en zonder dat ik t in de gaten kreeg raakte mn beltegoed ook op.
Wel had ik een sms gekregen dat mn bundel op was en dat mijn beltegoed gebruikt zou worden . Ik sloeg geen acht op denkende dat mn 500mb nu actief zou zijn. Mijn vraag klopt t dat de 500mb aktie nog geldig is? In mijn geval dus tot 1 febr. Volgens de sms dus wel
Groet tony
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 January 2019, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Tonyoem , welkom! Dit is vreemd. Wil je je forumprofiel updaten met je 06-nummer? Dan kijk ik het voor je na.
Badge
Heb net geupdate
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie niets terug over deze bundel, ook het sms'je niet. Vreemd! Kan je een screenshot plaatsen van de sms/bevestiging? Dan duik ik er verder in.
Badge
Tja hoe plaats je nu een screenshot hier
Ik zoek naar de opties. Maar ik kom er niet uit. Even doorzoeken
Reputatie 7
Badge +30
Je kunt klikken op het camera-icoon onderin, maar je mag 'm ook even naar me mailen als dat makkelijker is. Ik stuur je een privébericht met het e-mailadres!
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je screenshot! Ik ben er al achter waarom ik heb niet kon vinden: de bundel is ook al op! Ik zie dat je behoorlijk wat data verbruikt hebt. Is dit een uitzondering geweest of verwacht je dit elke maand te gaan doen? Wellicht is het dan een idee om een abonnement te nemen. Vanaf €20 per maand, €15 als je gebruik kunt maken van KPN Compleet, heb je dan sowieso 1 GB internet per maand te gebruiken.