Beantwoord

decembercadeau 2017 voor prepaid werkt niet, tegoed toch afgeschreven

• 25 december 2017
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

Hallo,
Ik kreeg een maand geleden een sms dat alle prepaid klanten een decembercadeau kregen: gratis bellen op 5, 25 en 26 december 2017. De volgende link zat in de sms: kpn.com/decembercadeau .
Ik heb dit vandaag (25 december) geprobeerd: gebeld vanuit nederland naar een nederlands mobiel nummer. Toch is er meteen 30 cent van mijn beltegoed afgeschreven. Ik begrijp dit niet, is er nou wel of niet een decembercadeau? Ik heb geen bericht gekregen dat het was afgeschaft.
Alvast bedankt voor het nakijken.
Bas
icon

Beste antwoord door Justin_ 27 december 2017, 13:25

Hoi Bas, welkom op het forum! Ik kan me helemaal voorstellen dat dit vragen oproept. Er is helaas een fout gemaakt waardoor gesprekken op 25 december toch in rekening zijn gebracht. Mijn excuses hiervoor! Je krijgt deze kosten uiteraard van ons terug. In de loop van deze week worden deze kosten weer bijgeschreven bij jouw beltegoed.

We sturen je hierover ook een sms. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Bas, welkom op het forum! Ik kan me helemaal voorstellen dat dit vragen oproept. Er is helaas een fout gemaakt waardoor gesprekken op 25 december toch in rekening zijn gebracht. Mijn excuses hiervoor! Je krijgt deze kosten uiteraard van ons terug. In de loop van deze week worden deze kosten weer bijgeschreven bij jouw beltegoed.

We sturen je hierover ook een sms. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer