Beantwoord

Diefstal beltegoed

  • 7 August 2019
  • 3 reacties
  • 211 keer bekeken

waarom gat mijn beltegoed om de paar dagen met enkele centen omlaag tot zelf 0,93 gisteren. Er zou niet veranderen na verdwijnen Telefort maar nu verdwijnt mijn beltegoed ineens wel. Dit kan toch niet. Het enige wat straks nog verdwijnt als jullie doorgaan met deze diefstal van mijn beltegoed is mijn prepaid bij de kpn
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 August 2019, 13:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
In tegenstelling tot bij Telfort staat bij KPN internet standaard aan. Dit gaat dan ten koste van het (bel)tegoed. Dit is onvoldoende duidelijk gemaakt/geworden bij veel Telfort gebruikers bij de overgang.
Zet daarom mobiele data uit op je telefoon.
Een KPN moderator zal hier nog reageren, vaak wordt dit uit coulance vergoed.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @joop54, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is geen diefstal, maar misschien niet zo goed communiceert inderdaad. Onze excuses!

Als je in jouw toestel het gebruik van mobiele data aan hebt staan, dan gaat dit af van je prepaid tegoed. Heb je dit al gecontroleerd in jouw toestel bij instellingen? Zet het uit als je hier geen gebruik van wil maken.

Bij KPN prepaid kan je het beste een bundel aanschaffen, indien je gebruik wil maken van internet en niet voor onverwachte kosten wil komen te staan (tegoed opeens op bijvoorbeeld). We hebben bundels voor een dag en maandbundels, of bundels met een bepaald aantal MB's / minuten / sms'jes die stopt als deze op zijn (of wanneer de 31 dagen over zijn).

Ik wil uiteraard kijken naar een coulance hierin, maar hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je in jouw Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen het 06-nummer willen noteren? Geef even een seintje als dat gelukt is 😉
Reputatie 7
Badge +21
@joop54, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?

Reageer