-Ik heb een simpel mobieltje (Samsung € 24 ± 10 jaar geleden gekocht bij KPN)
-prepaid ± € 50
-alleen gebruik op vakantie en noodgevallen
-krijg ± 2 maanden geleden SMS van KPN, dat als ik niet opwaardeer voor begin augustus a.s. de prepaid vervalt. Dus ook het geld!!!
-ik koop een dienst, in dit geval van KPN, en heb het recht dat deze dienst onvoorwaardelijk geleverd wordt.
-ik ken geen enkel ander voorbeeld in het zaken/consumenten verkeer waarbij de verkoper bepaalt hoe het aangeschafte en betaalde product gebruikt moet worden.
-Nog erger: dat de verkoper het product ongevraagd het product terugneemt, zonder het aankoopbedrag terg te geven.
-Ik weet geen andere term dan dat dit ONBESCHAAMDE DIEFSTAL is.
-heb dit onderwerp ook in een contactformulier de site (dus niet het forum)geplaatst ± 2 maanden geleden. GEEN NTWOORD
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel