Beantwoord

Doorschakelen android

  • 18 March 2020
  • 3 reacties
  • 240 keer bekeken

Goedemiddag,


Ik krijg het mijn nummer van het werk (prepaid KPN) niet doorgeschakeld naar mijn prive nummer. (T-mobile) Ik heb het prepaid nummer niet vaak nodig is enkel om gebeld te worden en contact via whatsapp. Maar er wordt wel naar gebeld en dit wil ik doorschakelen naar me prive nummer of dit snel kunnen wijzigen naar het kantoor nummer.

De telefoon is een oudere namelijke samsung S3. 


k blijf de fout krijgen: "Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code 

Ik heb alle codes gebruikt die er te vinden zijn op : https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/doorschakelen.htm

Bij enige  aparte apps voor doorschakelen krijg ik dezelfde MMI code foutmelding. deze daarom ook weer verwijderd.

 

hoe krijg ik dit voor elkaar?

icon

Beste antwoord door RBxx 20 March 2020, 19:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Jeroen vermeer Welkom op ons Forum! bedankt voor je bericht. Bijzonder dat de doorschakel codes niet gepakt worden, het zou gewoon moeten werken. 
Ik kan het voor je in orde maken in het achterliggende systeem. Hiervoor heb ik jou prepaid nummer nodig en het nummer waar deze naar moet worden doorgeschakeld. Ik neem aan dat het ‘direct’ dient te worden doorgeschakeld toch? 
Ik moet je er dan wel bij vertellen, dat er beltegoed op de prepaid kaart moet staan. Jouw prepaid nummer belt namelijk als het ware naar je bedrijfstelefoon. 
Zou je deze gegevens willen invullen in je profiel? Laat het hier maar weten als het in gebeurd, dan maak ik het voor je in orde. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Lisa kan prepaid dan nu wel doorgeschakeld worden? In dit oudere topic geeft je collega Erik aan dat dit niet kan, alleen naar de eigen voicemail is mogelijk. Dit juist i.v.m. de onvoorspelbare kosten en het tussentijds opraken van het beltegoed.

Reputatie 7
Badge +17

 Ooohh, @RBxx…. Je hebt helemaal gelijk!:see_no_evil:  Bedankt voor het benoemen.:thumbsup_tone2:  Deze kennis stamt uit het verleden, toen alles nog anders was (#vroegerwasallesbeter) :joy: . Ik heb het even gecontroleerd en zie inderdaad dat het niet (meer) mogelijk is. Excuses @Jeroen vermeer, het is zoals RBxx aangeeft helemaal niet meer mogelijk bij ons om je prepaid door te schakelen naar een ander nummer. 

Reageer