Beantwoord

Dubbel betaald voor prepaid internet

• 12 februari 2016
  • 3 reacties
  • 252 keer bekeken

Badge
Voor mijn KPN prepaid mobiel voor een maand á € 7,50 onbeperkt internet genomen.

Deze is geldig t/m 12-03-2016.

Vandaag gebeld met 0800-105 omdat ik geen verbinding kan maken.

Er blijkt een codering in het netwerk van KPN niet juist te zijn.

Het probleem zal uiterlijk zaterdag door u worden opgelost.

Ik heb echter een fout begaan door d.m.v. *143# mij nogmaals aan te melden.

Hierdoor is er weer € 7,50 afgeschreven van mijn beltegoed ( periode nu dus t/m 15-03-2016).

Kunt u deze fout herstellen en het teveel betaalde bedrag terugstorten?

Graag uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Margaret

icon

Beste antwoord door Erik_ 14 februari 2016, 13:08

Hoi Margaret, we pakken berichten op het forum in chronologische volgorde op. Hierdoor kan het soms even duren voordat een van ons webcare medewerkers aan je bericht toekomt :) Meestal zullen andere gebruikers in de tussentijd hun best doen om je te helpen, maar bij een vraag zoals deze kunnen zij ook niet zoveel doen.

Ik ben er nu en zie inderdaad dat je een tweede keer de bundel geactiveerd hebt. Ik heb deze kosten voor je gecrediteerd zodat je beltegoed weer op het oude niveau zit.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Margaret schreef op 12 feb '16 om 00:59u

Voor mijn KPN prepaid mobiel voor een maand á € 7,50 onbeperkt internet genomen.

Deze is geldig t/m 12-03-2016.

Vandaag gebeld met 0800-105 omdat ik geen verbinding kan maken.

Er blijkt een codering in het netwerk van KPN niet juist te zijn.

Het probleem zal uiterlijk zaterdag door u worden opgelost.

Ik heb echter een fout begaan door d.m.v. *143# mij nogmaals aan te melden.

Hierdoor is er weer € 7,50 afgeschreven van mijn beltegoed ( periode nu dus t/m 15-03-2016).

Kunt u deze fout herstellen en het teveel betaalde bedrag terugstorten?

Graag uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Margaret

Helaas nog geen antwoord op het bovenstaande ontvangen.

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Margaret, we pakken berichten op het forum in chronologische volgorde op. Hierdoor kan het soms even duren voordat een van ons webcare medewerkers aan je bericht toekomt :) Meestal zullen andere gebruikers in de tussentijd hun best doen om je te helpen, maar bij een vraag zoals deze kunnen zij ook niet zoveel doen.

Ik ben er nu en zie inderdaad dat je een tweede keer de bundel geactiveerd hebt. Ik heb deze kosten voor je gecrediteerd zodat je beltegoed weer op het oude niveau zit.

Badge
Erik_ schreef op 14 feb '16 om 13:08u
Hoi Margaret, we pakken berichten op het forum in chronologische volgorde op. Hierdoor kan het soms even duren voordat een van ons webcare medewerkers aan je bericht toekomt Smiley Vrolijk Meestal zullen andere gebruikers in de tussentijd hun best doen om je te helpen, maar bij een vraag zoals deze kunnen zij ook niet zoveel doen.

Perfect, dank hiervoor.

Reageer