Beantwoord

dubbele bundel uitzetten

  • 4 August 2019
  • 1 reactie
  • 240 keer bekeken

Ik heb zojuist per ongeluk 2 bundels gekocht, omdat ik dacht dat de eerste niet werkte. De eerste bundel die ik heb gekocht Onbeperkt online voor een dag en de tweede is 1 GB voor 1 dag. Nu werkt het internet niet meer, maar ik zou graag willen dat de 1 GB bundel voor 1 dag blijft werken. Wat moet ik doen om de eerste bundel te annuleren.
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 August 2019, 14:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Ha @LotteVeldman Goed dat je je hier meldt. Het ging om dagbundels, lees ik, dus ik denk dat het probleem zichzelf heeft 'opgelost'. Werkt alles nu wel of heb je nog steeds geen internet? Ik kijk graag nog even met je mee, uiteraard. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je mobiele nummer en je simkaartnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer