Beantwoord

E-Sim prepaid

  • 9 February 2021
  • 5 reacties
  • 138 keer bekeken

Sinds November heeft KPN ESIM voor abonnementen, maar wanneer is deze beschikbaar voor prepaid gebruikers, zoals dit ook bij KPN’s dochteronderneming, SIMYO het geval is?

icon

Beste antwoord door Lisa 18 February 2021, 18:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Zou wel goed zijn inderdaad.

Er is voor de rest ook geen reden om het niet voor Prepaid beschikbaar te maken. De technologie hebben ze al, dus het is meer een kwestie van wil denk ik.

Reputatie 7
Badge +17

Hey @PTT_NL! Goeie vraag. Ik ben zelf ook benieuwd. Ik vraag het voor je na. Als ik een antwoord heb, laat ik het weten. :innocent:

Reputatie 7
Badge +17

Het staat op dit moment nog niet op de planning om E-sim beschikbaar te stellen voor Prepaid. Als dit veranderd, delen we dit in het E-sim verzameltopic.

Dus jullie gaan dit niet in 2021 aanbieden voor prepaid? Teleurstellend om te horen. Zoals @Misja20 aangeeft, lijkt het niet ingewikkeld om dit ook beschikbaar te maken voor prepaid, maar meer een keuze vanuit KPN

Zou E-Sim misschien geactualiseerd kunnen worden door KPN voor prepaid. Er zijn aanbieders die prepaid E-Sim al hebben geïmplementeerd voor gebruikers. We zijn inmiddels een jaar verder.