Beantwoord

Email bevestiging niet ontvangen

  • 11 juni 2015
  • 1 reactie
  • 155 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een factuur openstaan, maar ik kan die niet betalen omdat ik geen mail heb ontvangen met

instructies. Wat kan ik hieraan doen?

Gr. Alicia

icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 juni 2015, 13:23

Hoi Alicia,

Welkom op het forum. Normaliter krijg je, als een factuur niet betaald is, een herinnering per post. Heb je deze ook niet gekregen? Het rekeningnummer waar je het naar over kunt maken, zie je staat hier op onze website vermeld. Je kunt naar de vorige afschrijving van KPN mobiel kijken en daarvan het betalingskenmerk overnemen. Let er op dat de factuurkenmerken opvolgend zijn. Eindigt het vorige kenmerk dus op een 1, gebruik je nu een kenmerk eindigend op 2. 

Wil je er zeker van zijn dat je het juiste kenmerk hebt, stuur me dan gerust je 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer ter controle en natuurlijk de omschrijving die je wilt gebruiken in een privébericht. Ik kijk dan ook direct waarom je geen mail/post ontvangt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Alicia,

Welkom op het forum. Normaliter krijg je, als een factuur niet betaald is, een herinnering per post. Heb je deze ook niet gekregen? Het rekeningnummer waar je het naar over kunt maken, zie je staat hier op onze website vermeld. Je kunt naar de vorige afschrijving van KPN mobiel kijken en daarvan het betalingskenmerk overnemen. Let er op dat de factuurkenmerken opvolgend zijn. Eindigt het vorige kenmerk dus op een 1, gebruik je nu een kenmerk eindigend op 2. 

Wil je er zeker van zijn dat je het juiste kenmerk hebt, stuur me dan gerust je 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer ter controle en natuurlijk de omschrijving die je wilt gebruiken in een privébericht. Ik kijk dan ook direct waarom je geen mail/post ontvangt. 

Reageer