Beantwoord

EU bundels willen niet activeren

• 23 juli 2016
  • 5 reacties
  • 634 keer bekeken

Ik heb al 24 uur lang geprobeerd om via sms de Eu maandbundel van 1 GB te activeren, maar ik krijg telkens weer de foutmelding:
Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor EU Bundel 1000 nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Mvg, KPN.
In de mijnKPN app is deze bundel niet te vinden. Dus ik zou graag weten hoe ik deze moet activeren.
icon

Beste antwoord door Grietje_ 23 juli 2016, 14:21

Dankjewel voor je gegevens, Alex! Ik zie dat je een prepaid aansluiting van KPN hebt. Je kunt daarmee geen gebruik maken van deze bundel. Dat kan alleen als je een abonnement van KPN hebt.

Bij prepaid is de grootste bundel 100 MB per keer. Je kunt deze voor €5,- beltegoed activeren door *120# te bellen. Je vindt hier alle informatie over prepaid internetbundels in het buitenland.

Een hele fijne vakantie gewenst in Italië!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Als je de klantenservice niet met 1200 kan bereiken kan je ook het volgende telefoon nummer gebruiken:
+31 6 1200 1200
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik probeer mijn bundel te activeren via 1266.
Badge +5
Hoi Alex, welkom op het forum!

Welke tekst stuur je precies naar 1266? "EU1000 AAN" ? Mocht jouw tekst anders zijn, wil je dan deze proberen?

Mocht je deze al gestuurd hebben, reageer dan op mijn privébericht. Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
Badge +5
Dankjewel voor je gegevens, Alex! Ik zie dat je een prepaid aansluiting van KPN hebt. Je kunt daarmee geen gebruik maken van deze bundel. Dat kan alleen als je een abonnement van KPN hebt.

Bij prepaid is de grootste bundel 100 MB per keer. Je kunt deze voor €5,- beltegoed activeren door *120# te bellen. Je vindt hier alle informatie over prepaid internetbundels in het buitenland.

Een hele fijne vakantie gewenst in Italië!
Reputatie 7
Badge +15
Kleine aanvulling: er is een gratis bundel beschikbaar voor KPN prepaid, deze is alleen niet zo groot. desalniettemin is het de moeite waard :)

https://www.kpn.com/prive/mobiel/gratis-prepaid-internet-weekbundel.htm

Reageer