Beantwoord

Extra €7,50 beltegoed

  • 25 January 2019
  • 6 reacties
  • 170 keer bekeken

Hoi, ik heb gisteren een KPN prepaid Sim kaart gekocht en mij ook gelijk registreerd. Nu heb ik nog steeds niet de 7,50€ beltegoed ontvangen (het staat ook niet bij *107#). Wat moet ik doen om het te ontvangen?
Groet
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 January 2019, 21:06

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi, je hebt al gechect via 107, dus die tip kan ik niet meer geven. Rest dat een KPN moderator het kan nakijken, daar heeft ie wel gegevens voor nodig. Dat is tevens je toestemming.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) (niet bij prepaid, vul dan het 06 nummer in op die regel)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Hoi Peter,
bedankt voor het antwoord. Ik heb mijn gegevens bijgevuld. Moet ik nu nog iets doen?

Groet,
Nina
Moet ik nu nog iets doen?
Alleen afwachten tot een moderator hier komt. Kan met je gegevens al direct aan de slag. Dat versnelt de boel dus.
De wachtrij bij de moderators is meestal ½ tot 1½ dag.

P.S. Het € 7,50 tegoed, indien dus aanwezig, kan alleen gebruikt worden voor bellen en sms-en binnen en in Nederland. Tevens is het niet mogelijk om er bundels van aan te schaffen. Het 'genot' is dus beperkt.
Bedankt hoor!
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond ninalina, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De €7,50 zie ik inderdaad ook niet terug, maar zodra ik jouw gegevens opzoek zie ik ook alleen het 06-nummer. Dat betekent dat de registratie voor MijnKPN niet helemaal goed verlopen is, anders had er namelijk een naam en adres gestaan. Zou je opnieuw willen proberen om jouw 06-nummer te registreren via MijnKPN via de stappen op onze website?
Reputatie 7
Badge +21
@ninalina, helaas zie ik nog steeds geen gegevens gekoppeld in MijnKPN en dus ook nog geen €7,50 extra beltegoed. Mocht je hier nog hulp bij kunnen gebruiken, laat het dan even weten 😉

Reageer